کد خبر: ۱۴۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز:

بسیج، امروز به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیروهای واکنش سریع و همکار با ارتش و ناجا تبدیل شده است

فرج شجاعی، با بیان اینكه به بركت انقلاب اسلامی همدلی و هماهنگی بی‌نظیری میان نیروهای مسلح ایران وجود دارد، گفت: تأمین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداكثری آرامش و آسایش مردم را از اهداف اصلی دو مجموعه سپاه و ناجاست.
 فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز امروز، ۶ آبان‌ماه در جمع فرماندهان نواحی مقاومت بسیج این شهرستان گفت: تأمین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداكثری آرامش و آسایش مردم را از اهداف اصلی دو مجموعه سپاه و ناجاست.

وی افزود: همه ما در جهت اهداف متعالی نظام گام بر می‌داریم و باید در ارتقای امنیت اجتماعی و حراست از خون شهدا و آرمان‌های انقلاب هرچه در توان داریم در این مسیر به کار گیریم.

شجاعی بیان كرد: این فرماندهی آمادگی کامل جهت اجرای طرح‌های اجتماعی و انتظامی مشترک را دارد و در این راستا از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهد كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز وجود همدلی و هماهنگی بی‌نظیر در بین نیروهای مسلح ایران را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج که عصاره تفکر و اندیشه ناب معمار کبیر انقلاب است، امروز به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیروهای واکنش سریع و همکار با ارتش و ناجا تبدیل شده است./ ایکنا

انتهای پیام

نظرات بینندگان