کد خبر: ۱۴۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

فعالیت کارخانه آب معدنی دنا از سرگرفته شد

دادستان اقلید گفت: رفع مشکل تعطیلی کارخانه آب معدنی دنا در راستای تحقق شعار سال توسط ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیگیری و ایجاد اشتغال بیش از ۳۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی در دستورکار مسئولان قضایی این شهرستان قرارگرفت.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، امیرحسین انصاری‌فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید با بیان این که  نشستی  به همین منظور و با حضور مدیر عامل کارخانه آب معدنی دنا برگزار شد، گفت: در این نشست موضوع صدور جریمه  سازمان آب منطقه ای نسبت به این کارخانه مطرح و راهکارهای رفع این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: متأسفانه از آغاز کلنگ زنی  این واحد تولیدی از سال 1381 تاکنون این واحد تولیدی مشمول جریمه شده بود و مسئولان این کارخانه نیز توان پرداخت جریمه را نداشتند و این واحد صنعتی به حالت نیمه تعطیل درآمد.

دادستان اقلید بیان داشت: رفع مشکل تعطیلی این  واحد تولیدی در راستای تحقق شعار سال توسط ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیگیری و ایجاد اشتغال  بیش از ۳۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی  در دستورکار مسئولان قضایی این شهرستان قرارگرفت.

انصاری فر تصریح کرد:  شرایط لازم جهت شروع مجدد فعالیت کارخانه فراهم گردیده  و پیشنهادات  و اقدامات لازم در خصوص  ایجاد تفاهم و توافق نیز  صورت گرفته است.

گفتنی است این واحد تولیدی نیمه تعطیل با ورود به موقع دستگاه قضایی و ستاد پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را دوباره از سرگرفت و از بیکار شدن بیش از ۳۰ نفر نیروی کار کارخانه آب معدنی دنا این شهرستان جلوگیری شد./

انتهای پیام/س/ م

نظرات بینندگان