کد خبر: ۱۴۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

بازدید مدیرکل ارشاد فارس از مکان احداث پردیس سینمایی امید مرودشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه پیگیری‌های اجرایی شدن پروژه احداث پردیس سینمایی امید مرودشت از مکان‌های معرفی شده جهت اجرایی شدن طرح بازدید کردند.
به گزارش سرویس دریافت خبر فرهنگی شیرازه، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه پیگیری‌های اجرایی شدن پروژه احداث پردیس سینمایی امید مرودشت از مکان‌های معرفی شده جهت اجرایی شدن طرح بازدید کردند.

روح‌الله رنجبری در این بازدید رئیس اداره امور سینمایی اداره کل، عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، سیدمهدی مکی شهردار و عنایت‌اله برفی‌دخت معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری حضور داشتند.

در این بازدید ویژگی‌های دو مکان معرفی شده از نگاه هنری، شهرسازی و آیین‌نامه‌های مربوطه جهت اعلام نظر نهایی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این بازدید بیان کرد: پروژه احداث پردیس سینمایی مرودشت با توجه به ویژگی‌های شهرستان و نداشتن سینما به اهالی شریف و با فرهنگ مرودشت اختصاص داده شده است.

وی افزود: مشکلات مکان اجرای پروژه موجب طولانی شدن اجرای تفاهم‌نامه منعقدشده بود که با همکاری صمیمانه رحیمی استاندار، جلال رشیدی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مساعدت ویژه سید مهدی مکی شهردار مرودشت در حال مرتفع شدن است تا به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه فرهنگی هنری در مرودشت باشیم.

عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت گفت: این اداره با جدیت تمام در دو ماه گذشته با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین ارشد شهرستان و استان، موضوع را پیگیری کرده است تا هرچه زودتر شاهد محقق شدن مطالبه اهالی فرهنگ و هنر و شهروندان شریف مرودشت باشیم.

انتهای پیام/س/ م

نظرات بینندگان