کد خبر: ۱۴۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
جمال شورجه:

شهید سلیمانی قهرمان جهان اسلام است/ همیشه آرزو داشتم، فدایی حاج قاسم شوم

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: من از صمیم قلب دوست داشتم به جای شهید حاج قاسم سلیمانی خودم کشته می‌شدم.

به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون اظهار داشت: شهید سلیمانی از شخصیت‌های بارز و قهرمان ما بود که به قهرمان جهان اسلام تبدیل شد.

موج رسا در گفتگو با این کارگردان سینما و تلوزیون نوشت: وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پرورش یافته جنگ تحمیلی از خطه کرمان بود که در هشت سال دفاع مقدس بارقه‌های وجودی خود را نشان داد، افزود: به دلیل رشادت‌ها و مدیریت خوب ایشان در جنگ، پس از آن به قهرمان ملی تبدیل شد.

کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: سردار سلیمانی در جنگ با داعشیان کافر که دست پرورده آمریکا و اسرائیل بوده و برای از بین بردن مقاومت اسلامی تقویت شده بودند، توانست یک تنه وارد میدان شود و منطقه را از وجود نحس داعش پاکسازی کند.

شورجه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همانگونه که نوید مرگ داعش را داد به کلام خود عمل کرد و این گروه را که برای نابودی شیعه در غرب آسیا فعالیت می‌کردند، از صفحه روزگار محو و همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

وی با اشاره به هزینه‌های میلیاردی آمریکا برای تشکیل گروه داعش، بیان داشت: سردار سلیمانی داعش خبیث را از بین برده و این گروه را از منظقه دور کرد.

کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: من از صمیم قلب دوست داشتم به جای شهید حاج قاسم سلیمانی خودم کشته می‌شدم و خودم را فدایی ایشان می‌‌کردم اما قسمت این بود که این موضوع رقم نخورد و ما همچنان شرمنده و خجل از وجود چنین نازنین‌هایی باقی بمانیم و چنین موجودات شریفی به آسمان‌ها پر بکشند و در جوار الهی متنعم شوند.

انتهای پیام/ح/ م


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان