کد خبر: ۱۴۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
به همت گروه جهادی هیئت محبان اهل‌بیت‌(ع)؛

۵۰ موبایل و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند گراش اهدا شد

گروه جهادی هیئت محبان اهل‌بیت (ع) شهرستان گراش، ۵۰ موبایل و تبلت را به ارزش مالی ١٣٥ میلیون تومان، در اختیار دانش‌آموزان نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد نبودند، قرار داد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، گروه جهادی هیئت محبان اهل‌بیت (ع) شهرستان گراش، تعداد ۵۰ موبایل و تبلت را به ارزش مالی ١٣٥ میلیون تومان، در اختیار دانش‌آموزان نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد نبودند، قرارداد.

مهدی کهندلی جانشین گروه جهادی هیئت محبان اهل بیت(ع) در گفتگو با  شیرازه گفت: این طرح با هدف رفع مشکل دانش‌آموزان نیازمند تدارک دیده شد و با گذشت چند ماه از شروع مدارس و کلاس‌های مجازی، کماکان دانش‌آموزان نیازمند به موبایل و تبلت در شهرستان وجود دارند.

وی به دو روش تهیه موبایل و تبلت در این طرح اشاره کرد و گفت: خیلی از خانواده‌ها موبایل‌های هوشمند دسته دومی را در خانه داشتند که بلااستفاده است لذا با فراخوانی که داده شد، آن‌ها را جمع‌آوری کردیم.

کهندلی ادامه داد: در روش دوم توانستیم هزینه‌هایی را به صورت نقدی جمع‌‌آوری و موبایل و تبلت تهیه کنیم.

جانشین گروه جهادی هیئت محبان اهل بیت(ع) به نحوه شناسایی این دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت: اطلاعات دانش‌آموزان نیازمند از طریق آموزش و پرورش شهرستان تهیه شده و پس از استعلام از مدیران، موبایل در اختیار آن‌ها قرار گرفته است و طبق آمار، بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز در سطح شهرستان، هنوز به موبایل هوشمند یا تبلت نیاز دارند که موبایل‌ها و تبلت‌ها در این ایام که مزین به نام سردار دلها، شهید سلیمانی است، توزیع شده است. 

وی، انسجام با گروه‌های دیگر جهادی شهرستان را در دستور کار هیئت دانست و گفت: ما سعی داریم با گروه‌های دیگری که در سطح شهرستان مشغول تهیه‌ی موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند درجه یک هستند، تعامل داشته باشیم تا این امر با یک انسجام بیشتری در سطح شهرستان دنبال شود.

کهندلی با دعوت از خیرین در این امر خداپسندانه، افزود: خیرین و گراشی‌های ساکن گراش یا خارج از گراش، می‌توانند با کمک‌ بیشتر، ما را در این امر خداپسندانه هم‌راهی کنند و در تکمیل این طرح، قصد داریم به نیازمندان درجه دو و سه، وام اختصاص دهیم تا خودشان با توجه به نیاز، موبایل و تبلت تهیه کنند. 

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان