کد خبر: ۱۴۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

فیلم/ پشت پرده ارسال پیامک‌ها برای دریافت سود سهام عدالت از طریق سامانه سجام چه بود؟

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت مازندران و کشور در واکنش به صف‌های طولانی مردم در دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سجام و دریافت سود سهام عدالت، گفت: باید مشخص شود چه کسانی این پیامک‌ها رو به مردم دادند و پشت صحنه این کار چه افرادی هستند.
به گزارش سرویس رصد چندرسانه‌ی شیرازه، اخیرا پیامک‌هایی درمورد ثبت نام در سامانه سجام برای برخی مشمولین سهام عدالت ارسال و در آن اعلام شده است که اگر در زمان مشخصی در سجام ثبت نام نکنند، سود سهام را دریافت نخواهند کرد.

مردم بعد از دریافت این پیامک ها در شرایط قرمز کرونایی به دفاتر پیشخوان‌های دولت و کافی نت ها مراجعه کردند و در روز‌های اخیر مراجعه مردم به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام در سامانه سجام سهام عدالت افزایش یافته است.

برای بررسی و علت این موضوع با عسکر توکلی رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت مازندران و کشور گفت و گویی انجام دادیم.

وی در واکنش به صف‌های طولانی مردم در دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سجام و دریافت سود سهام عدالت، گفت: باید مشخص شود چه کسانی این پیامک‌ها رو به مردم دادند و پشت صحنه این کار چه افرادی هستند این در حالی است که پرداخت سود سهام عدالت ارتباطی به شماره سجام ندارد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


انتهای پیام/ م
برچسب ها: سجام ، شیرازه ، سهام عدالت
نظرات بینندگان