کد خبر: ۱۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

کشتی‌گیر لارستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شد

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: آزادکار لارستانی از سوی فدراسیون کشتی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد.
به گزارش سرویس ورزشی شهرستان‌های شیرازه، داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر آزادکار لارستانی پس از دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این کشتی گیر لارستانی در وزن 70 کیلو به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شده است، تصریح کرد: این اردو از سوم اسفند ماه به مدت 10 روز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور قهرمانان جهان و المپیک در حال برگزاری است.

مسوول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان را به عهده دارد، گفت: ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، محمد اصلانی، حسن طهماسبی، تورج کفایی و داود رخش خورشید نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند و سجاد امیری و رامین امیرساسان به ترتیب ماساژور و دکتر تغذیه ملی پوشان هستند.

عسکرپور با اشاره به اینکه پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای آمادگی هر چه بیشتر کشتی گیران کشورمان به منظور حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در حال برگزاری است، افزود: محسن کاوه به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد فدراسیون نیز در این اردو عملکرد مربیان و کشتی گیران را زیر نظر دارد.

قهرمان پیشین کشتی آزاد آسیا با تاکید بر اینکه محمدرضا عسکرپور به عنوان تنها نماینده استان فارس به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان دعوت شده است، ابراز داشت: این کشتی گیر چندین عنوان قهرمانی رده های سنی مختلف کشور و حضور در اردوهای متعدد تیم ملی کشتی آزاد و ساحلی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد.

عسکرپور با اشاره به اینکه حمایت از قهرمانان کشوری و ملی از برنامه های اصلی هیئت کشتی لارستان است، ادامه داد: مبلغ 50 میلیون ریال هدیه نقدی به عنوان پاداش و ماهیانه 20 میلیون ریال تا یک سال از سوی هیئت کشتی لارستان به محمدرضا عسکرپور لارستانی اهدا می شود.

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان