کد خبر: ۱۴۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

عملکرد ارتش جمهوری اسلامی نشان از رسالت محوری آن نهاد مقدس برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی است

سپاه فجر استان فارس طی بیانیه ای روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سپاه فجر استان فارس طی بیانیه ای روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در مشروح این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

29 فروردین نماد یاد آوری همه درخشش های ارتش جمهوری اسلامی ایران وحماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان در حیات طیبه انقلاب اسلامی است. ارتش امروز، نمونه بارز نیروی مسلح اسلامی، انقلابی، جهادی با  بهره مندی  تمام از قوت و قدرت الهی در همه ابعاد سخت و غیر سخت ابزارها برای مواجهه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است . عملکرد ارتش جمهوری اسلامی نشان از رسالت محوری آن نهاد مقدس برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی است. به طوری که امروز اراده پولادین خود را به اراده جهادگران راه حق و حقیقت در جفرافیای مقاومت برای نابودی خصم امت اسلامی پیوند زده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، حوزه جهاد خود را درهمه عرصه های جهاد و هر تلاشی که در راستای منافع حیاتی ایران اسلامی و از سوی دیگر مقابله با دشمنان این آب و خاک مقدس باشد میداند. 

در تمام میدان ها ولحظات سخت همچون میدان سیل، میدان کرونا، میدان زلزله، میدان دفاع، ارتش هم با همه شوکت الهی خویش به عرصه آمده ، مشگل گشایی نموده  و شانه های خود را پله های بقاء و ارتقاء ملت می داند . همین عزم انقلابی و استحکام دینی، محبت به مردم، اراده کارآمد و صراط مستقیم ارتش موجب گشته این نیروی الهی امروز در چشم و دل ایران مقبول افتد و دعای خیر مردم بزرگ ایران قدرت پشتیبان معنوی آنان باشد. و از سوی دیگر دشمنان زبون اسلام ناب و جمهوری اسلامی از تصویر هیبت الهی و شکوه معنوی ارتش قدرتمند ما در هراس باشند. 

در شرایط کنونی به دلیل همدلی ایمانی و خدایی دو لشکر الهی سپاه و ارتش  در کنار نیروی انتظامی مقتدر و جهادگران وزارت دفاع و سایر نیروی های جان بر کف امنیتی انقلاب اسلامی، دشمنان ما، از روی رعب و وحشت، خیال هر گونه تجاوز را از مخیله ناپاک خود دور نموده اند. این نکته را نباید از نظر دور داشت که ارتشی که محل رشد و پرواز صیادها ، دوران ها،فکوری ها، بابایی ها، شیرودی ها و سایر شهدای پرافتخار است خود را برای ساخت تمدن اسلامی و امت واحده آماده کرده است و مایه مباحات همه ستایش گران قدسی زمین و آسمان است.

همرزمان ارتشیان انقلابی در سپاه فجر استان فارس با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش انقلابی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی زمینی قهرمان ، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را  در راستای تحقق حداکثری اهداف انقلاب اسلامی تا نهضت حضرت مهدی موعود (عج) از خداوند منان مسئلت می نمایند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان