کد خبر: ۱۴۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

کلنگ مدرسه شش کلاسه روستای بابانجم فیروزآباد زمین زده شد

فرماندار فیروزآباد گفت: مدرسه شش کلاسه روستای بابانجم در زمینی به مساحت بیش از هزار و ۵۰۰ متر، زیربنای ۳۸۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، حسین آرگیو فرماندار فیروزآباد در مراسم آئین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه روستای بابانجم فیروزآباد گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت بیش از هزار و ۵۰۰ متر، زیربنای ۳۸۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

وی افزود: ساخت مدرسه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته با هدف ارتقا سطح علمی و آموزشی فرزندان روستایی می‌باشد که امیدوارم گامی هر چند ناچیز در این مسیر برداشته باشم.

فرماندار فیروزآباد با اشاره به اینکه نباید هیچ دانش آموزی به خاطر نبود فضای آموزشی نامناسب از تحصیل باز بماند خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل می‌توان بر مشکلات موجود آموزشی منطقه غلبه کرد و همچنین تعامل و همفکری باعث رشد و تعالی در تعلیم و تربیت می‌شود.

مدرسه بابانجم

آموزش و پرورش متحول کننده جامعه است

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند نیز در این مراسم بیان داشت: آموزش و پرورش متحول کننده جامعه هم در بعد مادی و هم در بعد معنوی بوده‌است و از این رو برای داشتن جامعه‌ای پویا نیاز به محیط آموزشی با غنای فکری، پژوهشی و فرهنگی بالا داریم.

وی ابراز داشت: انتظار می‌رود این مدرسه با همت مسئولین استانی و شهرستانی تا آغاز سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری شود.

محمدمهدی فروردین در پایان این مراسم خواستار همکاری و اختصاص اعتبار شرکت نفت جهت احداث زمین ورزشی این مدرسه شد.

انتهای پیام/چ/ر
نظرات بینندگان