کد خبر: ۱۴۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه فیروزآباد در گفتگو با «شیرازه»؛

انتخاب آگاهانه در کنار حضور پرشور مورد توجه مردم قرار گیرد

امام جمعه فیروزآباد گفت: مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، حجت الاسلام سید عزیزاله هاشمی‌زاده امام جمعه شهرستان فیروزآباد گفت: کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت حداکثری و حضور گسترده، افکار پلید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد و انتخاب شدگان نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: حضور در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، استمرار مقاومت در برابر مستکبران و ظالمان بوده و وظیفه همه ما است که در این انتخابات با همه توان شرکت کنیم.

انتخاب آگاهانه در کنار حضور پرشور مورد توجه مردم قرار گیرد

هاشمی زاده با بیان اینکه در انتخابات درباره مدیریت جامعه تصمیم گیری می شود و نباید بی‌توجه بود، ادامه داد: ۴۰ سال است که در برابر مستکبران ایستاده ایم و در این انتخابات نیز با تمام توان در مقابل زیاده خواهان خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه نخبگان باید جامعه را تشویق کنند تا در میدان انتخابات حضور داشته باشند، گفت: در کنار حضور پرشور، انتخاب آگاهانه نیز باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد، ابراز کرد: همه مردم را برای شرکت در انتخابات آینده کشور دعوت می‌کنم و مردم به هیچ عنوان نباید عملکرد مسئولان را ملاک اصلی برای شرکت در انتخابات قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: امام راحل فرمودند، شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است که در این راستا همه مردم با وحدت و همدلی بیش از گذشته پای صندوق های رای حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/چ/ر
نظرات بینندگان