کد خبر: ۱۴۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه مرودشت در گفتگو با «شیرازه»:

مردم و مسئولان مهمترین نقش را در افزایش مشارکت دارند

حجت الاسلام آقایی گفت: مردم و مسولان با شرکت در انتخابات مهمترین نقش در حوزه داخلی و خارجی را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی آقایی امام جمعه شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار شیرازه بیان داشت: یکی از راه‌های افزایش مشارکت، ایجاد امید در مردم نسبت به آینده و همچنین شفاف سازی مسایل کشور و ارتباط مسولان با مردم است.

حجت الاسلام آقایی در خصوص نقش مردم و مسئولان در افزایش مشارکت اشاره کرد و گفت: مردم و مسولان با شرکت در انتخابات مهمترین نقش در حوزه داخلی و خارجی را دارند.

امام جمعه شهرستان مرودشت تصریح کرد: همانطور که مردم در برابر تحریم های همه جانبه دشمن خصوصا تحریم‌های اقتصادی، مقاومت نشان دادند و دشمن را نا امید کردند، الان هم با مشارکت در انتخابات از نظر سیاسی نشان خواهند داد که از رهبر و قانون اساسی حمایت خواهند کرد.

وی در رابطه با علل اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ بیان داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با توجه به حساسیت بی‌شمار داخلی و خارجی؛ تنها رای به یک فرد و گروه و جناح نیست، بلکه رای به همه سیستم سیاسی در کشور است.

وی افزود: نظام مستقر سیاسی در جمهوری اسلامی با این تاییدها چهار دهه توانسته است در برابر انواع توطئه‌ها، جنگ‌ها، ترورها و تحریم‌ها ایستادگی کند.

حجت الاسلام آقایی در پایان افزود: هرگاه میزان این مشارکت کاهش پیدا کرده است، فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور است و چه کسی رییس مجلس، دندان‌های طمع خارجی علیه ایران تیزتر شده و فشارها افزایش یافته است لذا انتخابات بسیار حائز اهمیت بوده، بخصوص ۱۴۰۰ که مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان