کد خبر: ۱۴۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه موقت شیراز در شهرستان فیروزآباد:

نعمت ولایت عظیم‌ترین نعمتی که خدا به ملت ایران عطا نموده است

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: اگر به سخنان متفکرین شرق و غرب را در خصوص امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بررسی کنید، نعمت ولایت عظیم‌ترین نعمتی است که خدا به ملت ایران عطا نموده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، سی و دومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در مصلای نماز جمعه شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

فیروزنا نوشت: حجت الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شهرستان شیراز با حضور در شهرستان فیروزآباد گفت: اگر به سخنان متفکرین شرق و غرب را در خصوص امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بررسی کنید، نعمت ولایت عظیم‌ترین نعمتی است که خدا به ملت ایران عطا نموده است.

امام جمعه موقت شیراز به مسئله مهم انتخابات اشاره و بیان کرد: مسئله مهمی که امروز مطرح و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است حضور گسترده مردم در انتخابات است. 

وی با بیان اینکه برخی شرایط کرونا را دست مایه برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات قرار دادند، افزود: برخی که در قلوبشان مرض است، می‌گویند مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و مردم دلسرد شدند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه آنچه مردم را دلسرد کرده بی‌تدبیری‌ها و گرانی‌ها است، بیان کرد: همه دولت‌ها کارها و پروژه‌های بزرگی انجام داده‌اند اما مهم سفره مردم است.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه با همه مشکلات باید در انتخابات حضور حداکثری داشت، تصریح کرد: رهبری گفتند انتخابات مهم است و حضور حداکثری آبروی نظام است پس وظیفه شرعی و اسلامی است که در انتخابات شرکت کنیم.

نعمت ولایت عظیم‌ترین نعمتی است که خدا به ملت ایران عطا نموده است

نعمت ولایت عظیم‌ترین نعمتی است که خدا به ملت ایران عطا نموده است

انتهای پیام/چ/ر
نظرات بینندگان