کد خبر: ۱۴۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
مسئول بسیج رسانه استان فارس:

دشمن همواره به دنبال قرار دادن مردم در شعب ابی طالب است

هادی رضایی گفت: تمام سعی دشمن در این ۴۲سال این بوده است که مردم شریف ایران را در وضعیت شعب ابی طالب قرار دهند اما تا به امروز دشمن نتوانسته مردم را در شعب ابی طالب قرار دهد و مردم را وادار کند برای نان خودشان از آرمان ها و اعتقادات شان دست بردارند.

به گزارش سرویس سیاسی شهرستان‌های شیرازه، هادی رضایی مسئول بسیج رسانه استان فارس در نشست مجازی که به همت جمعی از مردم شهرستان مرودشت برگزار شد، گفت: چشم مردم تمام کشورهای دنیا و کشورهای قدرتمند به انتخابات ۲۸خرداد دوخته شده است.

رضایی افزود: انقلابی که ما مردم ایران در حال حاضر پرچمدار آن هستیم نتیجه تلاش های بسیار و حاصل خون های بیشماری است که در طول تاریخ ریخته شده است و 12 هزار پیامبر و معصومین و اولیا خدا خون‌شان را پای این رسالت و پرچم ریختند تا این پرچم در طول تاریخ حفظ شود و سینه به سینه به انسان ها منتقل شود.

این کارشناس رسانه اظهار داشت: اولین حکومتی که بعد از اسلام با نگاه اصیل اسلامی و نگاه ولایی امیرالمومنین(ع) شکل گرفت انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 بود و تا به امروز ما شاهد آن هستیم مردم عزیز ایران پس از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی ایران همان راه را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: امروز بزرگمرد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) در میان ما نیست اما آرمان های ایشان، شعارها و اهداف او، امروز آرمان ها و شعارهای رهبر بزرگ اسلام است و در راستای اهداف و آمال و آرزوی همه شیعیان جهان است.

مسئول بسیج رسانه استان فارس در رابطه با سیاست های دشمن در برابر ایران اسلامی اظهار داشت: امروز در نقطه ای قرار داریم که همانند دوران پیامبر، دشمن پیشرفت ها و صلابت اسلام را می بیند و آنها را در یک عرصه تنگ اقتصادی به نام شعب ابی طالب قرار می دهد و آنجاست که میخواهد نان و معیشت را در برابر دین و آرمان قرار دهد و پیامبر و اهل بیت و همه کسانی که در اسلام با پیامبر همراه شده اند شعب ابی طالب را می پذیرند و فضاهای اقتصادی و تحریم های کفار را می پذیرند اما دست از دین، ایمان و اعتقادات و همراهی با پیامبرشان بر نمی دارند.

رضایی افزود: تمام سعی دشمن در این 42 سال این بوده است که مردم شریف ایران را در وضعیت شعب ابی طالب قرار دهند اما با ایستادگی مردم شریف و عزیز ایران و با رهبری رهبر فرزانه و ولایی و با عنایات خاص امام زمان(عج) نسبت به مردم شریف ایران، تا به امروز دشمن نتوانسته مردم را در شعب ابی طالب قرار دهد و مردم را وادار کند برای نان خودشان از آرمان ها و اعتقادات شان دست بردارند.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: چند سالی است که بی تدبیری‌ها در کنار تحریم ها بر میزان فشارها بر مردم در کنار تحریم افزوده است و این تحریم و فشار باعث شده است که امروز مردم ناراحت و نگران از وضع اقتصادی باشند و این حق مردم است که نسبت به نیازها و خواسته های اولیه خودشان مطالبه گر باشند.

وی تصریح کرد: ما باید این را بپذیریم که همه توان دشمن این بوده است که با فشار حداکثری مردم را به این نتیجه برساند که نظام جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است و مردم را مقابل نظام قرار دهند و با گفتمان ناکارآمدی، مردم را به نافرمانی های مدنی و عدم حضور در انتخابات و حضور حداقلی در انتخابات سوق دهند و امنیت مردم را نشانه رفته اند.

رضایی در رابطه با مشارکت در انتخابات بیان داشت: اگر دشمن ببیند مردم از وضعیت موجود ناراحت و ناراضی هستند و حاکمیت را با رای خود مورد حمایت قرار نمی دهند، بر شدت فشارهای تحریم و فشارهای اقتصادی اضافه خواهند کرد تا بتوانند مردم را در روبروی نظام قرار داده و با ایجاد نافرمانی های مدنی مباحث اقتصادی را به کف خیابان بکشانند و با نفوذ نیروهای خود و منافقین بتوانند امنیت مردم را سلب کنند.

مسئول بسیج رسانه استان فارس افزود: اگر امروز در این وضعیت قرار داریم بدین خاطر است که رهنمودهای مقام معظم رهبری در نگاه به درون نادیده انگاشته شد تا جایی که در تامین کنجاله مرغ دست مان را سمت دشمن دراز کرده ایم.

وی تصریح کرد: با تدبیر می‌توان مشکلات معیشتی مردم را به حداقل رساند و این در گرو انتخاب خوب و اصلح از بین کاندیداهایی است که امروز از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند.

رضایی در خصوص تحریف انقلاب اظهار داشت: عده ای می خواهند امام خمینی(ره) را که امروز در بین ما نیست در ذهن ما تحریف کنند و از امام انقلابی و استکبارستیز و کوخ نشین ما، یک امام لیبرال و کاخ نشین در اذهان مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/ر

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان