کد خبر: ۱۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

راهبرد امام خمینی (ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین کننده بود /انتخابات پایان تاخت و تاز جهان سلطه در کشورهای اسلامی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد امام خمینی (ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین کننده بود و ملت بزرگ ایران وارد یک مصاف بی نظیر در طول تاریخ بشریت شد.
راهبرد امام خمینی (ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین کننده بود /انتخابات پایان تاخت و تاز جهان سلطه در کشورهای اسلامی استبه گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست روشنگری فرماندهان پایگاه های مقاومت، اقشار و نخبگان شهرستان مریوان با اشاره به جایگاه بلند انقلاب  با شکوه اسلامی ایران در تحولات شگرف جهانی گفت: بی تردید انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بزرگ در جهان وجهان اسلام است.

وی گفت: تاریخ و سرگذشت مسلمانان را می‌توان به قبل و بعد از پیروزی انقلاب تقسیم کرد، بعد از ابلاغ اسلام از سوی خداوند و گسترش اسلام و شکل‌گیری تمدن اسلامی در قرون چهارم و پنجم سرزمین‌های اسلامی تحسین‌ برانگیزترین صحنه‌های زندگی را رقم زدند که زیر پرچم رفیع اسلام انجام شد.

به گفته وی، دنیای آن روز که سنبل تجاوزگری و غارت دنیای غرب به جهان اسلام و نوک و پیکان حمله به سمت قدس شریف بود دنیای اسلام دچار تنازعات و پرداختن به جنگ و در نهایت ورود به مرحله جدیدی شد که سستی و بی‌تفاوتی نسبت به جهان اسلام بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نبرد 12 روزه و پیروزی ملت فلسطین در برابر اسرائیل کودک‌کش، گفت: صدای استخوان‌های پوسیده و شکست خورده اسرائیل امروز به گوش دنیا رسیده است.

وی گفت: پیروزی‌های بزرگ و راهبردی ناشی از تغییر روند در جهان است غرب و نظام سلطه تمام خود را برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرد و از اندیشه‌های وا داده هم در این میان بهره گرفت.

وی تاکید کرد: راهبرد امام خمینی (ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین کننده بود و ملت بزرگ ایران وارد یک مصاف بی نظیر در طول تاریخ بشریت شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی براساس مولفه های جغرافیایی و ملیتی شکل نگرفت بلکه یک مولفه ی قتل و غارت و تجاوز را تشکیل داد اما در نبرد سیف القدس مولفه ی امنیت دچار فروپاشی شد و دیگر امنیت برای رژیم صهیونیستی معنا پیدا نکرد.

وی ادامه داد: حادثه ی بزرگ و راهبردی که در ذیل جبهه ی مقاومت شکل گرفت در جهان اسلام بسیار حائز اهمیت است و همه مردم دنیا به تاسی از مقاومت ملت بزرگ ایران که هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرد از آرمان های فلسطین دفاع می کنند و این حادثه یک روند است و متوقف نمی شود.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و استقلال آن برای حل مسائل ایران و بازیابی حرکت جهان اسلام در یک سرزمین راهبردی به پیروزی رسید و غرب و سران استکبار می‌دانستند که اگر مسلمانان  فرصت تکامل پیدا کنند تمامی مسلمانان جهان با الگو گیری از آنان احیاگر جهان اسلام خواهند بود.

سردار سلیمانی افزود: دشمن از هر رخنه ای سوء استفاده کرد تا این نظام و این انقلاب را دستخوش تغییر قرار دهد اما ملت شریف ایران همیشه با حضور خود و جانبداری از انقلاب نقشه دشمن را نقشه بر آب کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با متمرکز شدن بر تمامی ابعاد این نظام و با هدف قرار دادن ملت ایران و با به کار بردن رنگ و لعاب های خاص خود در پی براندازی این انقلاب هستند که این امر به لطف خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه خنثی بوده است.

وی خطاب به کسانی که نگاهشان به خارج از مرز ها است افزود: کسانی که سعادت این انقلاب و مردم را در رابطه با خارجی ها میدانند پاسخگوی این سووال باشند که اگر آنها کاری می‌توانستند انجام دهند پس چرا کشورهای مانند مصر،پاکستان،افغانستان و عراق همچنان در  نابسامانی قرار دارند.

سردار سلیمانی افزود: اقتصاد لیبرالی محرومیت و فاصله طبقاتی و حاشیه نشینی و بیکاری تولید می‌کند و وقتی اینها ایجاد شد آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ملت ایران بعد از چهار دهه پیشرفت، اعتلا و دستیابی به قله‌های توانمندی‌ها توانست دهه پنجم انقلاب را آغاز کند بر همین اساس سند راهبردی انقلاب مقام معظم رهبری تحت عنوان  گام دوم توانست نقشه پیش راه ملت ایران را مشخص و چراغ راهی در این زمینه باشد و  پیشرفت ملت باعث شد تا بسیاری از کشور‌ها از این صحنه‌ها الگو بگیرند که چگونه راه سعادت را برگزیده و راه شایستگی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد یعنی تحقق همه جنبه‌های جمهوری اسلامی، گفت: وقتی ما مشارکت حداکثری پیدا کنیم دولت قوی که متکی بر توانایی‌های داخلی است سر کار خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مردم‌سالاری اسلامی را حل مسائل جامعه دانست و گفت: کسانی که می‌خواهند ملت ایران از شرکت انتخابات دلسرد کند دلسوز مردم نیستند آنها آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند.

به گفته سردار سلیمانی، مردم حق دارند ناراضی باشند چرا که مشکلات اقتصادی و معیشتی به جامعه فشار آورده است اما ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید احصا و بکارگیری شود.

وی در پایان گفت: بسیج و سپاه در کنار هم برای ریشه کنی محرومیت و تحقق مردم سالاری  آمادگی خود را اعلام کردند.


انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان