کد خبر: ۱۴۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

نماینده ولی فقیه در فارس از حضور حماسی مردم قدردانی کرد

آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر کردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام به مناسبت حماسه انتخابات ۲۸ خرداد خطاب به مقام معظم رهبری و ملت غیورو مسلمان ایران به طور جداگانه نامه‌هایی ارسال کرد و این حماسه را تبریک‌گفت.

در متن آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) آمده است:

 محضر مبارک، ولی امر مسلمین جهان
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظلله العالی)

پس از اهداء سلام
بدینوسیله شکرگزاری خود را بدرگاه خداوند سبحان از نعمت راهبری الهی آن حکیم فرزانه و ولایت پذیری ملت صبار و شکور ایران ابراز می‌دارم.

مسلما هدایت‌های دلسوزانه آن رهبر عالیقدر و حضور پرمعنا، افتخار آفرین و دشمن شکن ملت سرافراز ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه برگ زرین دیگری در تاریخ پرحماسه ایران اسلامی خواهد بود.

این پیروزی ارزشمند و حماسه‌ی تاریخی را به شما و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک عرض می‌نمایم.

خداوند اجر ملتِ مطیعِ ولایت را از جیب کرم سلطان سریر ارتضاء حضرت امام رضا (ع) عنایت فرماید.

امید است این بیعت دوباره امت با، ولی امر مسلمین جهان، موجبات رضایت الهی را فراهم نموده و ملت و دولت مسلمان ما بتوانند تحقق‌بخش گام دوم انقلاب و زمینه‌ساز ظهور دولت کریمه حضرت بیقت الله الاعظم (عج) باشند. مردم ولایتمدار فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) همچنان در بیعت حضرتعالی، آماده تلاش و کوشش مضاعف در این راه هستند.

ملت غیور و سربلند ایران اسلامی، هم استانی‌های ولایتمدار و همشهریان عزیز در شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)

سلام و درود خدا و انبیاء و اولیای الهی بر شما که باز هم در این بزنگاه مهم تاریخی، با شناخت صحیح اقتضائات زمانه و با بصیرتی مثال‌زدنی، در عرصه انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد حماسه آفریدید و با حضور چشمگیر و پرشور خود، حیله و مکر دشمنان را باطل کردید. حضور شما ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی در انتخابات‌های مختلف، همواره باطل السحر نقشه‌های شیاطین عالم و تضمین کننده استمرار حرکت انقلاب اسلامی بوده است.

بنده حقیر به نوبه خودم این پیروزی بزرگ و حضور تاریخی و سرنوشت ساز در انتخابات ۲۸ خرداد را را به صاحب اصلی این انقلاب حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری و شما ملت سرافراز و همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم و از منتخبان ملت در عرصه ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقاضا می‌کنم در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، تعالی فرهنگی، رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی، حل مشکلات معیشتی مردم و شکوفایی اقتصاد ملی تمام همت و تلاش خود را بکار بندند.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان