کد خبر: ۱۴۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد؛

تبیین جایگاه رسانه‌ها در راستای گره گشایی از مشکلات مردم از وظایف خبرنگاران است

سردار بوعلی گفت: معرفی و تبیین جایگاه رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم، یکی از وظایف خبرنگاران است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز 16 تیرماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه امروز اگر مردم در اولویت هستند پس از حل مشکلات آنان نیز باید در اولویت قرار گیرد گفت: فرقی نمی کند مسئولین در چه جایگاه و چه سمتی باشند لذا همه موظف به حل مشکلات مردم هستند.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه نگاه و استفاده از ظرفیت های رسانه ها است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که ببینیم رسانه چه ظرفیتی دارد که می تواند به سپاه در حل مشکلات کمک کند چرا که مجموعه سپاه در استان فارس در راستای رسالت اجتماعی که دارد در تلاش است تا نسبت به هم افزایی با تمامی دولت‌ها اقدام کند.


 فرمانده سپاه استان با بیان اینکه با توجه به مسئولیت سپاه هر جا کمکی از این نهاد در راستای گره‌گشایی از مردم وجود داشته باشد حضور خواهد یافت، تصریح کرد: باید دید هر فرد چه ظرفیت و توانمندی دارد تا فارغ از هر دیدگاه و جناحی از ظرفیتش در راستای توانمند ساختن جامعه استفاده کرد هر کسی ممکن است به مسئله ای علاقه و توجه داشته باشد که باید از نوع نگاه او بهره برد.


سردار بوعلی با اشاره به اینکه یکی از وظایفی که بر عهده خبرنگاران است، معرفی و تبیین جایگاه رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای گره گشایی از  مشکلات مردم است و افزود: رسانه‌های مختلف می‌توانند با شناخت مشکلات جامعه و ارائه راهکار نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات داشته باشند.


فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: با توجه به رسالتی که بر عهده تمامی رسانه‌ها است لذا باید جایگاه هر رسانه تبیین و تشریح شود تا زمینه افزایش همکاری میان دستگاه‌های مختلف فراهم شود.


این مقام مسئول با بیان اینکه زمانی می‌توان به دنبال برطرف کردن مشکلات جامعه بود که نگاه حاکم بر رسانه‌ها نگاه مساعدت و همکاری باشد، خاطرنشان کرد: به جای اینکه به دنبال مچ گیری از مسئولین بود باید با دست گیری زمینه برطرف کردن مشکل فراهم شود.


به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس، تمامی ارکان نظام و رسانه ها باید با هم افزایی، زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری را در استان و کشور فراهم کنند.

سردار بوعلی در خصوص در خواست رسانه ها در زمینه شفاف سازی مباحث از سوی مسئولان، عنوان کرد: باید با مردم صریح و شفاف صحبت کرد و شرایط در جامعه به گونه‌ای نباشد که بیان مشکلات منجر به برطرف شدن آن مشکل گردد.


گفتنی است در این نشست خبرنگاران و سردبیران رسانه های فارس به بیان دیدگاه های خود در راستای تشکیل یک دولت انقلابی در کنار رسانه های انقلابی پرداختند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان