کد خبر: ۱۴۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

پیروزی با شکوه فجر شهید سپاسی در مقابل شاهین بوشهر/ یک قدم تا صعود به لیگ برتر

فجرسپاسی با برتری پرگل مقابل شاهین، به لیگ برتر نزدیکتر شد
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، یکی از مهمترین دیدارهای هفته ماقبل پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز در استادیوم پارس شیراز بین فجر سپاسی و شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد.

فجر در این دیدار سه امتیاز را کسب و خودش را به لیگ برتر نزدیک تر کرد.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در چارچوب هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، در یک بازی حساب شده مقابل میهمان مدعی خود، تیم شاهین شهرداری بوشهر با ۳ گل به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد که شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر موفق شدند با نتیجه پرگل 3 بر صفر، میهمان خود تیم شاهین شهرداری بوشهر را از پیش رو بردارند و جایگاه خود را در صدرجدول تثبیت کنند.

در این دیدار که نماینده فارس برای صعود به لیگ برتر نیاز به برتری و کسب هر سه امتیاز بازی داشت، شاگردان کلانتری با یک بازی حساب شده موفق شدند با گل های دانیال کردستانی، میلاد احمدی و هادی حبیبی نژاد در دقایق 37 و 49 و 93 مقابل شاگردان داود مهابادی در تیم شاهین به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابند.

در دقایق پایانی این دیدار، وحید عزیزی دروازه بان تیم شاهین با خطا روی مهاجم تیم فجر از زمین مسابقه اخراج شد و این تیم 10 نفره بازی را به پایان رساند.

با این نتیجه تیم فجر ۵۷  امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول رده بندی مسابقات باقی ماند و تیم های هوادار و بادران تهران نیز که رقیب اصلی نماینده فارس در راه صعود به لیگ برتر هستند، مقابل حریفان خود به برتری رسیدند تا هر سه تیم با ۵۷ امتیاز همچنان در تکاپوی صعود به لیگ برتر باشند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته پایانی این مسابقات، می بایست در کرج به دیدار تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز روند تا در صورت برتری، پس از ۸ سال غیبت، جواز حضور در لیگ برتر را از آن خود کنند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان