کد خبر: ۱۴۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان:

کنگره شهدای ورزشکار فارس برگزار می شود/ لزوم توجه به فرهنگ در هیات‌های اندیشه ورز ورزش استان

حاجی زاده در اولین نشست تخصصی شورای اندیشه ورزان بسیج ورزشکاران استان فارس از برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: کنگره بزرگ شهدای ورزشکاران استان به زودی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان  برگزار می شود.

حاجی زاده بسیج یک ظرفیت بسیار بزرگ در تمامی زمینه ها دانست و افزود: با بهره‌مندی از این ظرفیت موفقیت هایی بیشتری حاصل می شود، در سال گذشته با اجرای طرح های همچون گلریزان، نذر رهایی و آزادسازی زندانیان، تهیه بسته های حمایتی، کمک به سیل زدگان خدمات خوبی با  همراهی سپاه فجر استان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد به مردم ارائه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در تشریح وظایف هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج نیز اظهار داشت: این تشکل ها در لایه‌های مختلف بسیج، طراحی برای مأموریت‌های مختلف اعم از جنگ سخت و جنگ نرم، و سازندگی و خدمات‌رسانی ایفا نقش می کنند؛ در تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در ورزش استان، فرهنگ در اولویت قرار گیرد.

شکرالله مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان نیز در این جلسه گفت : :هیات اندیشه ورز تدبیری است که مقام معظم رهبری به عنوان یک فرهنگ در کشور مطرح کردند و این هیات‌ها برکات و ثمرات زیادی ایجاد کردند و با رصد مطلوب می‌توان از دل تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها راهکارهای منطقی و اجرایی را پیدا کنیم. 

مسکویی اضافه کرد: هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان فارس با یک اولویت‌بندی جدید میتواند بعنوان یک عامل پشتیبان در کنار  مدیران ورزش استان و روسای هیات های ورزشی قرا گیرد تا خروجی کار آنها در  تبدیل به فرصت‌های حداکثر و تهدیدهای حداقلی شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان