کد خبر: ۱۴۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۰
یک گام تا لیگ برتر؛

نود دقیقه تلاش تا صعود فجر به لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی برای برداشتن گام آخر و صعود به لیگ برتر عازم کرج شد.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور در حالی فردا برگزار می‌شود، که فجر شهید سپاسی صدر نشین، باید به مصاف تیم قعر نشین و سقوط کرده گل ریحان البرز برود.

تیم فجر که با تفاضل گل بیشتر، بالاتر از تیم‌های تهرانی هوادار و بادران قرار گرفته است، روی کاغذ بازی آسانی پیش رو دارد و می‌تواند با پیروزی برابر نماینده البرز، ضمن کسب مقام قهرمانی به لیگ برتر بازگردد و به انتظار ۸ ساله فوتبال دوستان فارسی پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

در جدول رده بندی لیگ یک فجر با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۷ در صدر، هوادار تهران با همین امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۵ در رده دوم و بادران تهران ۵۷ امتیازی نیز با تفاضل گل مثبت ۱۲ در رده سوم جای دارند و هرسه تلاش می‌کنند تا جز دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند.

فردا در تهران، بنفش‌پوشان هوادار که آن‌ها تفاضل بهتری نسبت به بادران و کمتری نسبت به فجرسپاسی دارند، به مصاف شهرداری آستارا می‌روند که پیروزی این در مسابقه می‌تواند حکم صعود شاگردان رضا عنایتی را پس از گذراندن یک فصل پرفشار و البته پرماجرا امضا کند.

بادران دشوارترین بازی را بر عهده دارد، زیرا باید در انزلی به مصاف ملوان برود و با پیروزی مقابل این تیم، چشم انتظار لغزش دو مدعی دیگر باشند تا بتواند جشن اولین صعود خود به لیگ برتر را در انزلی به پا کند.

رقابت‌های هفته پایانی لیگ دسته یک کشور دوشنبه ۲۷ تیر و به صورت همزمان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

با اعلام فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک، سه جام قهرمانی به شیراز، تهران و انزلی ارسال شده است تا در روز پایانی رقابت‌های لیگ یک، به هر کدام از تیم‌ها که قهرمان شدند داده و جشن قهرمانی پایان فصل برپا شود.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان