کد خبر: ۱۴۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اعلام کرد:

آماده سازی و تجهیز بیمارستان های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز

به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، بیمارستان های پشتیبان شماره دو و سه در شیراز، آماده سازی، تجهیز و به نماینده معاونت درمان دانشگاه تحویل داده شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی اکبری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: با توجه به روند رو به رشد تعداد بیماران کووید۱۹، نیاز به تخت های بستری بیشتر و استفاده از ظرفیت بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر به این بیماران، بیمارستان های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تجهیز و آماده خدمات رسانی شد.
علی اکبری ضمن بیان تحقق رسالت های تعریف شده و لزوم پشتیبانی همه جانبه گفت : در راستای مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه، به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و استفاده از تمامی امکانات موجود، با تمام توان نسبت به راه اندازی این مرکز در کمترین زمان ممکن اقدام شد.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این خصوص گفت: آماده سازی و تجهیز بیمارستان های پشتیبان شماره دو و سه در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان زیرمجموعه این مدیریت، اعم از کارکنان واحدهای انبار و تدارکات مرکزی، تاسیسات و خدمات و واحد حمل و نقل انجام شد و به همت زنجیره مدیریت واحد، در کمترین زمان ممکن، تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی یاد شده محقق شد.

علیرضا قاسمی ابراز امیدواری کرد تا در راه ارایه خدمات درمانی مناسب به بیماران، گام کوچکی برداشته و هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن کروناویروس باشیم.


انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان