کد خبر: ۱۴۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
در خصوص اظهارات رابرت مالی:

آمریکا باید خسارات ناشی از عدم اجرای برجام را به ایران بپردازد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران نباید موضوع جدیدی را از آمریکایی ها بپذیرد در حقیقت ایالات متحده در حال بازی کردن است و به نحوی به دنبال اتلاف وقت است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس به اظهارات رابرت مالی، مبنی بر اینکه « ما آماده رفع تحریم ها هستیم اگر ایران آماده بازگشت به توافق باشد» اظهار کرد: اظهارات مقامات آمریکایی بی مصرف است و هدفشان از طرح چنین موضاعاتی این بوده که بیشتر روی خط رسانه ها باشند وگرنه هیچ مطلب جدیدی را بیان نکرده اند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس افزود: آمریکایی ها باید به برجام بازگردند و تعهدات خود را عملیاتی کنند در واقع همه تحریم ها لغو کند پس از آن نیز ما به تعهدات برجامی خود بازخواهیم گشت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص اتلاف وقت صورت گرفته بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نباید موضوع جدیدی را از آمریکایی ها بپذیرد در حقیقت ایالات متحده در حال بازی کردن است و به نحوی به دنبال اتلاف وقت است.

عباسی در پایان عنوان کرد: آمریکایی ها می‎خواهند ما را تحت فشار قرار دهند؛ قطعا سردمداران ایالات متحده باید به معاهده برجام بازگردند و آن را عملیاتی کنند؛ ضمنا به تعهداتی که در این چند سال اخیر نیز پایبند نبوده اند باید عمل و جبران خسارت کنند چرا که با عدم انجام تعهداتشان خساراتی را به ما وارد کردند بنابراین باید چنین موضوعاتی را هم مرتفع کنند. البته پس از لغو تحریم ها بایستی راستی آزمایی صورت بگیرد که چنین موضوعی نیز 6 ماه زمان بر است.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان