کد خبر: ۱۴۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس درگفتگو با «شیرازه»:

آغاز واکسیناسیون ۶۵ هزار فرهنگی در فارس / تمام فرهنگیان تا ۱۵ شهریور واکسینه خواهند شد

قهرمانی ازآغاز واکسیناسیون ۶۵ هزار فرهنگی در فارس خبر داد و گفت: تا ۱۵ شهریور تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، احمدعلی قهرمانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه از واکسیناسیون 65 هزار فرهنگی تا 15 مرداد ماه خبر داد وگفت: در دوز اول واکسیناسیون کرونا قرار است تمام فرهنگیان واجد شرایط واکسینه شوند و دوز دوم نیز از پنجم شهریور آغاز و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز و برخی شهرستانها از روز گذشته شروع به تزریق واکسن کرده اند، افزود: شهرهایی مثل جهرم،بیضا،سپیدان و کوهچنار به خاطر کوچک تر بودن امروز کار واکسیناسیون تمام شده است و شهر هایی همانند مرودشتو دیگر شهرها از فردا آغاز خواهد شد.

قهرمانی در ادامه با اشاره به اینکه در شهر شیراز نیز تزریق واکسن فرهنگیان در دو پایگاه شهید فهمیده در منطقه قصرالدشت و مدرسه علاالدین بهشتی در قدوسی در حال انجام است، عنوان کرد: همکاران نواحی 1 و 3 می توانند برای تزریق واکسن به پایگاه شهید فهمیده و همکاران نواحی 2 و 4 به مدرسه علاالدین بهشتی در قدوسی مراجعه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر همه فرهنگیان به جز سرویس مدارس، سرباز معلمان، حق التدریس ها و همکاران بازنشسته فرهنگی در اولویت تزریق واکسن هستند، اظهار کرد: البته عده ای از این افراد در گروه های سنی و شغلی دیگر اقدام به تزریق واکسن کرده اند و مابقی نیز در نوبت های بعدی توسط علوم پزشکی اعلام خواهند شد.

قهرمانی در خصوص آمار واکسینه شدن فرهنگیان از روز گذشته تا کنون اعلام کرد: هنوز شهرستانها آمار خود را به ما اعلام نکرده اند و شیراز نیز آمار قطعی در دست نیست اما تمام همکاران تا پایان مهلت ذکر شده واکسن دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/س



نظرات بینندگان