کد خبر: ۱۴۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

برگزاری مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز/ مهدی طاهری سکاندار شورا شد

مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز امروز با حضور اعضای جدید شورا،اعضای شورای تأمین استان فارس، برخی از مدیران ارشد شهرستان شیراز و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز امروز ۱۴ مرداد ماه با حضور اعضای جدید شورا، اعضای شورای تأمین استان فارس، برخی از مدیران ارشد شهرستان شیراز و اصحاب رسانه برگزار شد.


 در این مراسم ابتدا محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز به بیان نکاتی در خصوص انتخابات شوراها، تعداد شعب اخذ رأی،آمار واجدین شرایط رأی در این شهرستان، تعداد آرا مأخوذه و مشکلات ایجاد شده در روز انتخابات و بعد از آن پرداخت و گفت: اگر شاهد تاخیری در اعلام نتایج شورای شهر شیراز بودیم، به دلیل دقت و حساسیتی بود که در شمارش آرا شورا ها بود.


امیری به برخی مشکلات ایجاد شده در روند رأی گیری الکترونیک شوراها در روز انتخابات اشاره کرد و افزود: مجبور شدیم در برخی شعب به مدت یک ساعت از رأی گیری آنلاین(دستی) استفاده کنیم تا رفع نقص شود.
برگزاری مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز/ مهدی طاهری سکاندار ششمین شورای شهر شیراز شد

وی در ادامه اظهار کرد: این انتخابات یکی از سخت ترین و حساس ترین دوره انتخابات بود، چرا که هم کارشکنی ها و تبلیغات سوء دشمنان باعث ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات شده بود و هم مشکلات فنی و فشارهای سیاسی این دوره را به یکی از حساس ترین دوره های انتخابات تبدیل کرده بود.


فرماندار شیراز در پایان عنوان کرد: اگر چه این روزها به خاطر شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی جامعه و تحریم ها شرایط خوبی را در کشور شاهد نبودیم، اما به لطف خداوند علی رغم دغدغه هایی که در جامعه وجود دارد،استان فارس از شرایط بهتری در خصوص آب و... برخوردار است.

در ادامه این جلسه حکم ابلاغ شورای ششم توسط فرماندار شیراز و جمعی از مسئولان شهرستان، به اعضای جدید اهدا شد.

برگزاری مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز/ مهدی طاهری سکاندار ششمین شورای شهر شیراز شد
همچنین انتخاب هیئت رئیسه سنی شورای ششم توسط فرماندار انجام و بر اساس قانون شوراها، مسعود زارعی متولد ۱۳۴۲ به عنوان مسن ترین عضو شورا و علیرضا اسکندری متولد ۱۳۶۹ به عنوان جوانترین عضو شورا و منشی اول و افسانه خواست خدایی متولد ۱۳۶۶ به عنوان منشی دوم در هیئت رئیسه سنی معرفی شدند.

با رای سیزده نماینده شهروندان شیراز، مهدی طاهری به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شد.

براساس این گزارش با اکثریت آرا، احسان اصنافی به عنوان نائب رئیس، افسانه خواست خدایی عنوان منشی اول، مهدی نصیری به عنوان منشی دوم و علی‌اکبرسلطانی به عنوان سخنگوی اين شورا در اولين سال فعاليت شورای ششم شهر شيراز معرفی شدند.

گفتنی است، مراسم ادای سوگند اعضای جدید شورای نیز در ادامه این مراسم صورت گرفته و بقیه جلسه تحلیف شورا توسط هیئت رئیسه سنی دنبال شود.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان