کد خبر: ۱۴۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به نتایج ضعیف/ دستاورد المپیک توکیو چه بود؟

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کسب سه مدال در رقابتهای المپیک را پیش بینی کرده بودیم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، غلامرضا محمدی اظهار داشت: پیش بینی می کردیم در ۳ وزن شانس کسب مدال خواهیم داشت که آن هم در اوزان بالا مانند ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم و سنگین وزن بود که  شانس بیشتری داریم. البته اتفاقاتی افتاد از قبیل اینکه محمدحسین محمدیان دور از انتظار ظاهر شد. اگر او از سد حریف گرجستانی می گذشت، قطعاً می توانست یکی از شانس های مدال ما باشد و پیش‌بینی ما تا حد زیادی به واقعیت می پیوست.
بیشتر بخوانید:وی ادامه داد: در مورد کشتی حسن یزدانی نیز ما برای لحظه به لحظه آن برنامه داشتیم. آنانی که از کشتی شناخت دارند، شاهد بودند که حسن یزدانی بسیار مسلط و با برنامه کشتی را شروع کرد و تا انتها ادامه داد. سایر اتفاقاتی که رخ داد، در ورزش غیرقابل پیش بینی است. همانطور که شاهد بودید امروز هم کشتی گیر گرجستانی زیر یک ثانیه به حریف آمریکایی نتیجه را واگذار کرد.

محمدی در پاسخ به این سئوال که قرعه آزاد کاران بد هم بود، گفت: در هیچ وزنی قرعه به ما روی خوش نشان نداد. البته تمرکز ما روی آن بود که بچه‌ها خوب کشتی بگیرند و همه زحماتمان را کشیدیم و تلاشمان را کردیم.

وی در پایان افزود: فکر می‌کنم لیاقت این تیم بیشتر از دو مدال بود. حداقل ما باید سه مدال کسب می‌کردیم و یکی از آن مدال ها باید زرد رنگ می شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد اما تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم در این المپیک یک دستاورد خوب برای کشتی مملکت به دست آوردیم؛ آن هم کسب مدال برنز توسط یک جوان ۲۰ ساله بود که به دنیا معرفی شد. این مهمترین دستاورد کشتی ما بود.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان