کد خبر: ۱۴۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس :

دانشجویان بسیجی، کادر درمان را تنها نمی گذراند/ کمک گروه های جهادی دانشجویی فارس به مراکز درمانی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان بسیجی این استان، در مبارزه با کرونا، در کنار کادر درمان ایستاده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی  بسیج جهرم اظهار داشت: این مرکز واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با حضور دانشجویان جهادگر بسیجی این شهرستان راه اندازی شده است.


وی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی بسیج جهرم در دوشیفت صبح و عصر در مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم راه اندازی شده است افزود: دانشجویان جهادگر و بسیجی مشغول به تحصیل در رشته های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی و.... با حضور در این مرکز به یاری کادر درمان، بهداشت و پیشگیری شتافته اند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی بسیج سپاه جهرم با هدف کمک به کادر درمان و تسریع در واکسیناسیون عمومی راه اندازی شده است. دانشجویان بسیجی استان فارس برای مبارزه با کرونا، در کنار کادر درمان ایستاده و آن ها را تنها نخواهند گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: این طرح جامع بوده که با تکیه بر دانش بومی، نگاه جهادی نخبگان و متخصصان داخلی و استفاده از ظرفیت های سازنده، توانسته کمک های زیادی در راستای مبارزه با کرونا انجام دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی فارس در راستای طرح کشوری شهید سلیمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان