کد خبر: ۱۴۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

مجاوران حرم مطهر شاهچراغ(ع) مورد توجه قرار گیرند/ فارس ظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی کشور را دارد

حجت الاسلام محمدیان گفت: قطعا با حضور آیت الله کلانتری، ظرفیت استان فارس افزایش پیدا خواهد کرد و با همدلی و هم افزایی آستان مقدس احمد ابن موسی(ع) می تواند قطب فرهنگی کشور باشد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه تولیت جدید آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، ضمن قرائت حکم رهبرمعظم انقلاب برای تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، گفت: آیت الله ابراهیم کلانتری بیش از ۲۵ سال در نهادهای مختلف رهبری در دانشگاه ها خدمت کردند، در همه مسئولیت ها درخشیدند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تولیت های پیشین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افزود: آیت الله دژکام یکی از بهترین نمایندگان حضرت آقا هستند چرا که ایشان لنگر آرامش استان شدند و افق های روشنی را برای آینده استان ترسیم کردند.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: قطعا با حضور آیت الله کلانتری، ظرفیت استان فارس افزایش پیدا خواهد کرد و با همدلی و هم  افزایی آستان مقدس احمد ابن موسی(ع) قطب فرهنگی کشور خواهد شد.

معاون بیت مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه خوش به سعادت افرادی که در خدمت انوار الهی قرار میگیرند، تصریح کرد: مردم شهید پرور استان فارس با تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید و لشکر فجر در زمان جنگ درخشید و با حضور بزرگان و سرداران رشید، افتخارات بزرگی نصیب کشور و این استان شد.

این استاد حوزه، استان فارس را مهد ادب، فرهنگ دانست و بیان کرد: حافظ و سعدی در برابر این بارگاه ها منور پناه آورد و این استان با برخورداری از ظرفیت های معنوی و گردشگری مومنان را از سراسر کشورها به خود میکشانند.

حجت الاسلام محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همگی ما نسبت به مجاوران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به دلیل وجود مشکلات و بافت فرسوده مسئولیت داریم، تاکید کرد: بایستی مسئولان استانی و کشوری آبادانی کامل این بافت به ارمغان بیاید.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه این انتصاب در دولت جدید که سراسر انگیزه و شاداب است فرصتی برای همه کسانی است که عشق خدمت به مردم و کشور وجود دارد، تصریح کرد: در طول تاریخ مردمانی با بصیرت و استقامت از ما وجود نداشته است و بالاترین نمره در بصیرت گرفتند و اجازه ندادند کربلا دوباره تکرار شود.

وی در پایان سخنان خود صلابت، اقتدار و عزت کشور را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در هیچ زمینه ای برای امتیاز دهی به دشمن و اجازه برای دست درازی به منافع کشور وجود ندارد؛ بزرگترین خدمت به مردم بالاترین افتخار است.

انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان