کد خبر: ۱۴۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش:

فرهنگ سازی و ترویج گنج بی بدیل دفاع مقدس باید در طول سال استمرار داشته باشد/ اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرستان گراش

ستاری گفت: فرهنگ سازی و ترویج گنج بی بدیل دفاع مقدس باید در طول سال استمرار داشته باشد و در هفته دفاع مقدس امسال ۲۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرستان گراش اجرا می شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و منطقه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اقصی نقاط شهرستان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه ها و پایگاه ها و اقشار بسیج، بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با کیفیت مطلوب و اثرگذاری مناسب به اجرا در خواهد آمد.


ستاری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور از سی و یکم شهریور ماه آغاز می‌شود، گفت : فرهنگ سازی و ترویج گنج بی بدیل دفاع مقدس باید در طول سال استمرار داشته و در راستای رشد و تعالی فرهنگ و تربیتی جامعه نهادینه گردد و نبایستی تنها به یک ایام کوتاه و مختصر در سال بسنده نمود.

وی با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، گفت:  انقلاب اسلامی و نظام و دین امروز، حاصل رشادت های رزمندگان و ایثارگران و شهداء بزرگوار این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس است.

فرهنگ سازی و ترویج گنج بی بدیل دفاع مقدس باید در طول سال استمرار داشته باشد

فرمانده سپاه گراش با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس تصریح نمود: از دامان پاک مادران این سرزمین، شهدای بی نظیر و نامی تربیت و پرورش یافته اند که هر کدام از آنها دارای یک مکتب بزرگ تربیتی در جامعه می باشند و امروز در شهرستان گراش شاهد 129 شهید از این مکتب می باشیم.

ستاری در پایان با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال « ما مقتدریم » می باشد، عنوان کرد : با توجه به شرایط موجود بیماری منحوس کرونا، به واسطه گستردگی و امکاناتی که سپاه و بسیج در سطح شهرستان دارد، اعلام آمادگی خود را جهت همکاری با کادر زحمتکش درمان برای تسهیل تزریق واکسن افراد می نماییم؛ زیرا خود را کمک‌حال دست‌اندرکاران این عرصه می‌دانیم.

گفتنی است ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ سالروز شروع رسمی جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، بعنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و امسال چهل و یکمین سالگرد این دفاع منجر به پیروزی است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان