کد خبر: ۱۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
در هفته دفاع مقدس؛

۱۳۰۰برنامه فرهنگی به نیابت از۱۳۰۰ شهید کازرون اجرا می‌شود/ گسترش نسل به نسل فرهنگ دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از اجرای ۱۳۰۰برنامه در هفته دفاع مقدس به نیابت ۱۳۰۰شهید این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه کازرون با حضور خبرنگاران برگزار شد ضمن گرامی داشت شهدا بیان کرد: شهرستان کازرون در سالگرد هفته دفاع مقدس با 1300عنوان برنامه به نیابت از1300شهید گلگون کفن این شهرستان به استقبال هفته دفاع مقدس خواهیم رفت.


وی در این خصوص گفت: نهادینه نمودن فرهنگ ایثار و شهادت و خاصه دفاع مقدس را باید گرامی داشت و یادو خاطره همه شهدا،خاصه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع سلامت را در این هفته گرامی خواهیم داشت.

توکل در ادامه افزود:در آستان 41سالگرد هفته دفاع مقدس گرامی بداریم و یادو خاطره همه ایثارگری ها،دلاورمندی ها و رشادت هادفاع مقدس که  مظهر ایستادگی ،مقاومت، پایداری و از خود گذشتکی در پرتو ولایت مداری و ولایت پذیری می باشد.

وی به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس پرداخت و یادآور شد: در هفته دفاع مقدس، ضروری است که بدانیم کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم وبگوئیم فرهنگ ابثار و شهادت را سینه به سینه و چهره به چهره و نسل به نسل انتقال دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون خاطر نشان کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس وظیفه ای را که بر دوش دارند، تلاش و کوشش نمایند و مواظب باشیم کسانی که اطلاع درست از دفاع مقدس ندارند افاضه نکنند و جوابگو باشیم تا حق مطلب به خوبی ادا شود.

وی در این مورد اذعان نمود: در دفاع مقدس همین بس که  جوانان انقلابی که سبز آمدند و سرخ رفتند و یاد و خاطره این عزیزان را اشاعه  وبهره گیری نمائیم.

توکل از ولایت پذیری هشت ساله دفاع مقدس  گفت و اشاره داشت: دفاع و جهاد  و مبارزه همه جانبه ادامه دارد با اتحاد و وحدت نیروی های مسلح و مردم و مسئولین ایستاده ایم و می طلبد درسایه وحدت  و ولایت در جهت پیمودن مسیر پیشرفت و آبادانی کشور قدم برداریم.

وی ضمن بیان این که هفته دفاع مقدس تقارن دارد با اربعین حسینی  و می طلبد برنامه های در خور شان ایفاء نمائیم برخی از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان کازرون را برپائی میز خدمت در مصلی نماز جمعه،برگزاری آبروی محله، رونمایی کتاب، مسابقه کتابخوانی، نمایش میدانی، تجلیل از مدافعان سلامت، یادواره شهدا، یادواره شهردار شهید ، تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس  و.... نام برد.

انهای پیام/ع
برچسب ها: فارس ، شیرازه ، کازرون
نظرات بینندگان