کد خبر: ۱۵۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم تدوین نقشه راه در توسعه ورزش قهرمانی / باید مشکلات ورزشکاران به صورت عملی مرتفع شود

رحیمی عنوان کرد : باید مشکلات ورزشکاران به صورت عملی مرتفع شود و ما تلاش می‌کنیم تا با بهره گیری از راهکارهای قانونی در حل این مشکلات موفق باشیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عنایت اله رحیمی استاندارفارس امروز 28 شهریور در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات المپیک و پارا المپیک 2021 با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: ورزش موجب نشاط و سرزندگی می شود و قهرمانان ورزشی پیام آوران صلح و دوستی و نشاط هستند و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، خرسندی رهبر معظم انقلاب و مردم را به همراه داشته است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ادامه روند مدال آوری ورزشکاران فارس خاطر نشان کرد : باید مشکلات ورزشکاران به صورت عملی مرتفع شود و ما تلاش می‌کنیم تا با بهره گیری از راهکارهای قانونی در حل این مشکلات موفق باشیم.

رحیمی با اشاره به تاثیر برنامه های انجام شده در کسب مدال های مسابقات ورزشی گفت :  این برنامه ها در ایجاد انگیزه و تلاش ورزشکاران بسیار موثر بوده و این مسیر در تکرار مدال آوری و قهرمانی ورزشکاران اثر گذار است.

 استاندار فارس با تأکید بر لزوم تدوین نقشه راه در توسعه ورزش قهرمانی اظهار داشت : نیازمند نقشه راه  متوازن و متناسب  با نیازها هستیم واین روش در توسعه و پیشرفت ورزش های همگانی و قهرمانی نتیجه بخش است.

در توسعه زیر ساخت های ورزشی تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم

نماینده عالی دولت در استان فارس با تشریح فعالیت های عمرانی انجام گرفته در بخش ورزشی فارس خاطر نشان کرد : در توسعه زیر ساخت های ورزشی اتفاقات خوبی افتاده اما همچنان در رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم.

 وی تکمیل مجموعه ورزشگاه پارس و ورزشگاه شش هزار نفری شیراز را از جمله ضرورت های کاری در این خصوص عنوان کرد و گفت : با همکاری همه نهادها باید اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها تامین شود.

بیشتر بدانیم:

 استاندار فارس با ابراز خرسندی از  رشد ورزش های تیمی در استان گفت: از هر امکان قانونی برای توسعه این ورزش دریغ نکرده ام  و امیدوارم شاهد کاهش مشکلات در بخش ورزشی استان باشم.

گفتنی است این مراسم با تجلیل از مدال آوران مسابقات المپیک و پارا المپیک 2021 توکیو پایان یافت.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان