کد خبر: ۱۵۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
نائب رئیس شورای شهر شیراز:

اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری به طرح واکسیناسیون سیار/ لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون

اصنافی از اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری شیراز به طرح واکسیناسیون سیار کرونا در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.
اختصاص سه دستگاه اتوبوس شهرداری شیراز به طرح واکسیناسیون سیار کرونا/لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید احسان اصنافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به لزوم تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز اظهار کرد: با توجه به تأثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری، باید در تزریق واکسن به گروه‌های هدف تسریع شود.

وی واکسیناسیون را مهم‌ترین ابزار برای مقابله با کرونا دانست و گفت: درحالی‌که مردم از محدودیت‌های دراز مدت کرونایی به ستوه آمده‌اند و اقتصاد خانوار در خظر شدیدی قرار گرفته است، موضوع واکسیناسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اصنافی بر لزوم کمک و همراهی مدیریت شهری برای تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در شیراز تاکید کرد و افزود: سه دستگاه اتوبوس مگاترانس سه محور شهرداری شیرازبه منظور اجرای طرح مشترک واکسیناسیون سیار کووید 19 در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفته است.

به گفته نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، این اتوبوس‌ها مناسب سازی و به امکانات لازم برای واکسیناسیون تجهیز شده است تا به منظور واکسیناسیون کرونای ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار شهر شیراز مورد استفاده قرار گیرند.

وی پیرامون هزینه تجهیز این اتوبوس‌ها عنوان کرد: هزینه تجهیز و مناسب سازی هر اتوبوس دو میلیارد ریال بوده است.

م اصنافی اضافه کرد: قابلیت جابجایی و تردد آسان در سطح شهر جهت اعزام تیم پزشکی به مناطق مختلف شهر از ویژگی مهم این طرح می باشد .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز در پایان ابراز امیدواری کرد: به لطف خدا با تسریع در واکسیناسیون عمومی، آمار ابتلای به بیماری کرونا روز به روز کاهش یابد.

انتهای پیام/س



نظرات بینندگان