کد خبر: ۱۵۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

تربیت ۸ میلیون جوان بسیجی از اهداف بسیج است/ ۷۰ هزار مسجد محور تشکیل حکومت اسلامی هستند

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه تربیت هشت میلیون جوان بسیجی از اهداف بسیج است گفت: ۷۰ هزار مسجد به همراه یک هزار و ۵۴ پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در نشست با فرماندهان بسیجی خراسان شمالی اظهار داشت: تربیت هشت میلیون جوان بسیجی در جهت تحقق همه جنبه های مردم‌سالاری دینی از اهداف بسیج است و همه پایگاه ها باید به این موضوع مهم هم توجه کنند.

سردار سلیمانی افزود: ۷۰ هزار مسجد به همراه یک هزار و ۵۴ پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می دهند و لازمه آن هم فعالیت تمامی کارکردهای بسیج محلات در مساجد است.

وی تصریح کرد: در سایه عمل به گام دوم در تحقق دولت اسلامی در تلاشیم تا دولت اسلامی شکل بگیرد و ویژگی‌های این دولت در بیانات رهبرمعطم انقلاب بصورت مبسوط وجود دارد.

وی گفت: با فعال شدن مساجد و پایگاه ها شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج پیش قراول این اقدام انقلابی خواهد بود وهرجا بسیج پیشقدم شد مردم نیز همکاری کردند و ارتباط تنگاتنگ بین مردم و بسیج می‌تواند باعث ایجاد یک پایگاه قوی‌تری با فرماندهی مقام معظم رهبری ایجاد شود.

وی عنوان کرد: بر اساس تدابیر رهبری، بسیج باید نقش آفرینی خود را در تمامی حوزه ها به خوبی ایفا کند و در شرایط فعلی در حوزه فرهنگ، رسانه، اقتصاد، مقابله با کرونا و آسیب‌های اجتماعی به خوبی پیش قدم بوده است.

سلیمانی به تشکیل ستادهای تحول در محلات اشاره کرد و افزود: اگر تشکیلات بسیج درصدد سازماندهی بسیجیان باشد، راهش تربیت جوان موفق انقلابی است.

وی یادآوری کرد: در مواجهه با ویروس کرونا بسیج به اندازه ای که وزارت بهداشت اعلام نیاز کرده بود، پای کار آمد و فعالیت کرد.

سلیمانی در انتها به ساخت یک میلیون مسکن اشاره کرد وگفت: ساخت یک میلیون مسکن کار بزرگی است که در صورتی که این اقدام مردم پایه شود حتما انجام خواهد شد و به طبع آن اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
نظرات بینندگان