کد خبر: ۱۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی داراب:

با تلاش پليس گروگان 19 ساله از چنگال آدم ربايان رها شد

نوشاد گفت: با تلاش كاركنان اين فرماندهي گروگان 19 ساله در شهرستان ایرانشهر رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
 به گزارش سرویس حوادث شیرازه، عليرضا نوشاد فرمانده انتظامی  داراب از آزادسازی گروگان 19 ساله از چنگال آدم ربايان خبر داد وگفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهريورماه سال جاري و ربوده شدن جوانی 19 ساله توسط سه نفر با يك سواري پژو 405 در محدوده بخش رستاق داراب، موضوع به صورت ويژه در دستور کار تیمی مجرب از كارآگاهان پلیس آگاهي قرار گرفت.

با تلاش پليس گروگان 19 ساله از چنگال آدم ربايان رها شد
وی افزود: در بررسی اظهارات خانواده شخص ربوده شده مشخص شد متهمان با فرد گروگان گرفته شده در امر معاملات مواد مخدر اختلافات مالی داشته‌اند و برای رهایی وي يك ميليارد و 500 میلیون ریال مطالبه کرده‌اند.


فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در اين خصوص آغاز و موفق شدند پس از چند روز يك نفر از عاملين اصلي را در محدوده بخش رستاق داراب شناسايي كنند.

 نوشاد با بيان اينكه كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل اختفا متهم اعزام شدند، گفت: با توجه به تاريكي هوا و كوهستاني بودن منطقه فرد آدم ربا قبل از حضور ماموران از محل متواري شده بود.


اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در این راستا خودرو متهم كه در امر آدم ربایی مورد استفاده قرار گرفته شده بود توقيف شد، عنوان داشت: تلاش براي دستگيري هر 3 آدم ربا با جديت ادامه دارد.


وي با بيان اينكه متهمان كه خطر را احساس مي‌كردند پسر 19 ساله را در شهرستان ايرانشهر رها و با سلامتي كامل به آغوش گرم خانواده بازگشت، گفت: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تمام امکانات خود اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.


 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان