کد خبر: ۱۵۰۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی حل خواهد شد

امام جمعه شیراز: معضلات اقتصاد داخلی ایران، تنها بهانه دشمن برای ایجاد نگرانی در کشورمان است که با تکیه بر توان داخلی، می توان آن را برطرف کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز گفت: تنها بهانه دشمن برای ایجاد نگرانی و تضعیف جمهوری اسلامی، موضع اقتصاد داخلی است و مکررا در همه محافل این موضوع را مطرح می کنند.

آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چند سالی است که به دولتمردان برای برطرف کردن این مشکل تاکید کردند افزود: تکیه بر توان داخلی کشور می تواند مشکلات را حل کند که با روی کار آمدن دولت تازه نفس می توان منتظر ایجاد تغییرات در سطح ملی بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تعیین استاندار جدید فارس و شهردار جدید شیراز گفت: از مدیران استانی تقاضا داریم مشکل اشتغال جوانان، معیشت و در مجموع هر مشکل دیگری را که امروز به عنوان مسئله اقتصادی و تورم که رنج آور است، با تکیه بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برطرف کنند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه مدیرانو دست اندارکاران نباید به حاشیه سازی علیه یکدیگر اقدام کنند، افزود: حاشیه سازی از نظر شرعی حرام است و افراد باید نسبت به حاشیه سازی ها بی اعتنا باشند و از نظر شرعی، افرادی که دغدغه دینی دارد باید با همراهی یکدیگر، تولید در فارس را رو به جلو حرکت دهند.

امام جمعه شیراز به مسائل منطقه غرب آسیا و کشور‌های پیرامون ایران اشاره کرد و گفت: اسراییل قصد دارد در کشور بحرین سفارت خود را تاسیس کند و عده‌ای برای عادی سازی روابط، در اربیل عراق کنگره گرفتند که مردم با اقدام به موقع آن را محکوم کردند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه کشور آذربایجان با حمایت اسراییل، سد مسیر ارسال کالاهای ایرانی به سمت ارمنستان شده است افزود: مسئولان آذربایجان بدانند هر اقدامی که به منافع جمهوری اسلامی لطمه وارد کند، شاهد اقدامی متقابل از سوی ایران خواهند بود و ضربه بدی خواهند خورد.

انتهای پیام/ع

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰
0
شمانه مهندس نه اقتصاددان نه مهندس عمران هستیدچرادرهمه ضمینه هااضهارنظرمیکنیدتا