کد خبر: ۱۵۰۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰
نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

ارائه برنامه کوتاه مدت برای حل مشکلات مردم توسط استانداران جدید لازم است

قادری بر لزوم ارائه برنامه کوتاه مدت،میان مدت،بلندمدت برای حل آنی مشکلات مردم توسط استانداران جدید انتخاب شده تاکید کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درخصوص رویکرد های استانداران دولت سیزدهم برای رفع موانع توسعه استان‌ها گفت: از آنجایی که مردم در شرایط سختی به سر می‌برند استانداران جدید برای حل مشکلات مردم باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشند.

وی افزود: استانداران نباید حل فوری و آنی مشکلات مردم را فراموش کنند؛ مواردی که نیاز به تخصیص بودجه ندارد و قوانین مانعی ایجاد نمی‌کند هرچه سریعتر باید برطرف شود.

بنابه گفته نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم، در گام بعدی استانداران باید عدم شفافیت‌ها را از بین ببرند و زمینه شکل‌گیری سرمایه‌گذاری در استان‌ها فراهم شود همچنین در راستای بهبود فضای کسب و کار تلاش کنند.

قادری نیاز دولت سیزدهم را به استاندارانی دانست که در میان مردم حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که بسیاری از مشکلات موجود در جامعه بخاطر ناهماهنگی‌های سیستم اداری کشور است برای همین آن‌ها باید در راستای رفع ناهماهنگی‌ها گام برداردند.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی فراهم شده تا استانداران با روحیه مردمی، ارتباط مستمر ومداوم با مردم تلاش کنند تا مشکلات مردم را هرچه سریع‌تر حل کنند و در راستای توسعه و پیشرفت استان ها گام بردارند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
باسلام وخوش آمد گویی خدمت رئیس جمهور محترم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
0
باسلام خدمت شما رییس جمهور محترم تورا خدا به داد کارگران شهرداری فیروز آباد برسید 6 ماه حقوق عقب افتاده چندماه بیمه ها عقب افتاده از شما رییسمحترم خواهش میکنم به فریار این قشر شهرداری فیروز آباد برسید