کد خبر: ۱۵۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

استقبال پرشور شیرازی ها از قهرمانان کشتی فرنگی جهان+ فیلم

امروز با بازگشت قهرمانان شیرازی به شهر راز، شهروندان سومین حرم اهل البیت(ع) با حضور پرشور خودشان در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب به استقبال برادران گرایی و میثم دلخانی آمدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه،امروز با بازگشت قهرمانان شیرازی به شهر راز، شهروندان سومین حرم اهل البیت(ع) با حضور پرشور خودشان در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب به استقبال برادران گرایی و میثم دلخانی آمدند. 

در آیینی که به همین منظور عصر سه شنبه با حضور فرمانده سپاه فارس، فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی استاندار فارس، دست اندرکاران ورزش، خانواده قهرمانان و بسیاری از علاقه مندان در فرود گاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، از چهار کشتی گیر دلاور استان فارس با اهدا حلقه های گل تقدیر شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این پیکارها با کسب چهار نشان طلا و ۲ برنز نایب قهرمان جهان شد.میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا  دست یافتند،  محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم هم مدال برنز گرفتند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو



انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان