کد خبر: ۱۵۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰
با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور:

اولین مرکز کار آفرینی و اشتغال هنرهای سنتی و صنعتی شیراز افتتاح شد

نخستین مرکز کار آفرینی و اشتغال هنرهای سنتی و صنعتی با حضور انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و اعضای شورای شهر شیراز افتتاح شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، نخستین مرکز کار آفرینی و اشتغال هنرهای سنتی و صنعتی با حضور انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، مهدی نصیری ناظر شورا در منطقه دو و عضو کمیسیون فرهنگی،افسانه خواست خدایی نایب رییس کمیسیون فرهنگی و شهردار این منطقه افتتاح شد.

 این مرکز کار آفرینی با همت، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و شهرداری منطقه در محله شاهداعی الله راه اندازی شده است.

استفاده از ظرفیت خانه محله ها، فرهنگسراها و دیگر مکانها برای بستر اشتغال زایی بخصوص بانوان سرپرست خانوار ظرفیت خوبی را برای کمک به اقتصاد خانواده، جلوگیری از معضلات اجتماعی آتی، گردشگری خلاق و معرفی هنر سنتی اسلامی-ایرانی- شیرازی ایجاد خواهد کرد.

در این دیدار مهدی نصیری از معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تقاضای همکاری در در این زمینه بخصوص در مناطق کم برخوردار در زمینه تسهیلات فروش و غیره را داشت.

همچنین با درخواست این عضو شورا شهرداری منطقه ۲ قرار شد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، از ظرفیت پارکها برای فروش این محصولات بستر را فراهم کند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان