کد خبر: ۱۵۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰
«شیرازه» گزارش می دهد:

دستور رسیدگی به کمربندی مرگ شیراز توسط وزیر راه و شهرسازی صادر شد/ کابوس چندین ساله رفع می شود؟

کمربندی شهر شیراز یکی از محور های پرتردد سومین حرم اهل البیت(ع) بوده که با وجود نقاط حادثه خیز بیشمار باعث تصادف های متعددی است که گاها منجر به فوت می شود، حال شهردار شیراز می گوید که وزیر راه و شهرسازی طی بازدیدی از نزدیک با مشکلات کمربندی جنوب غرب شیراز اگاه شده و دستور رسیدگی و رفع مشکلات آن را صادر کرده است حال باید دید که کابوس چندین ساله شهروندان شیرازی رفع خواهد شد؟
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، کمربند شهر شیراز یکی از محور های پرتردد سومین حرم اهل البیت(ع) بوده که با وجود نقاط حادثه خیز بیشمار، عدم روشنایی کافی، عدم وجود شانه راه کافی، گارد ریل و... هرساله زمینه ساز تصادف های بسیاری است که گاها منجر به فوت می شود.

رسانه ها طبق رسالت خود، سال های بیشماری است که بر رفع نواقص این کمربندی تاکید می کنند اما اهتمامی برای حل این مشکل عظیم پیدا نشد؛ ناگفته نماند که ادارات متولی قدم هایی برداشته اند اما کافی نبوده است.

طبق بررسی خبرنگار شیرازه و به گفته مسئولین بخشی از رسیدگی به کمربندی در حوزه شهرداری شیراز و بخشی از آن در حیطه ادارات دیگر است برای همین این بخش از شهر با بی توجه روبرو است و ادارات رفع نواقص را به یکدیگر پاسکاری میکنند برای همین نیاز است تا شخص وزیر محترم راه و شهرسازی و همچنین نمایندگان مجلس برای حل این موضوع تلاش کنند.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از کمربندی شیراز

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در حاشیه بازدید از کمربندی جنوب غرب شیراز به اتفاق وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: کمربندی شیراز به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که نقش مهمی در اقتصاد کلان حمل و نقل کشور دارد.

وی ادامه داد: با اقداماتی که توسط شهرداری و سایر ارگان ها در سال های اخیر در کمربندی شیراز صورت گرفته، نسبت به قبل، وضعیت بهتری دارد اما همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید با تعامل و همراهی دستگاه ها مرتفع شود.

شهردار شیراز با اشاره به بازدید میدانی از کمربندی جنوب غرب شیراز بیان کرد: با همراهی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی از محور کمربندی جنوب غرب شیراز بازدید کردیم.

اصنافی یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از نزدیک با مشکلات کمربندی جنوب غرب شیراز اگاه شده و دستور رسیدگی و رفع مشکلات آن را صادر کرد.

بنابه گفته این مقام مسئول، با عزم و اراده جدی دولت سیزدهم امیدواریم هرچه زودتر وعده حل مشکلات کمربندی شیراز که به عنوان  یکی از پرحادثه‌ترین نقاط کشور شناخته شده، محقق شود.

حرف آخر اینکه:

امید است که با سفر هیئت دولت و بازدید وزیر آرزوی دیرینه شهروندان شیراز مبنی بر رفع نواقص محقق شود و قول داده شده عملی گردد تا خطری دیگر جان هموطنان ما را تهدید نکند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان