کد خبر: ۱۵۰۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
گزارش تصویری//
پس از یک سال و نیم که همه‌ گیری بیماری کرونا، زمینه بسته شدن تماشاخانه‌های هنرهای نمایش فارس را فراهم کرد و هیچ نمایشی برای تماشای مردمی در این تماشاخانه‌ها اجرا نشد، اکنون با افزایش واکسیناسیون از یک سو و کاهش بیماری از سوی دیگر، گروه سینما و تئاتر پرسیا با همکاری، هماهنگی و تهیه‌ کنندگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بار دیگر هنرهای نمایشی، پویایی خود را به دست آورده است
عکاس: احمدرضا مداح
تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
به گزارش سرویس چندرسانه ای شیرازه، سارا زارعی، کارگردان این نمایش با اشاره به تلاش‌ها و سختی‌هایی که کادر درمان به ویژه پرستاران در این یک سال و نیم برای درمان بیماران کرونایی کشیده‌اند، افزود: هنرمندان هنرهای نمایشی، اکنون پس از یک سال و نیم، نمایشی را در پاسداشت تلاش‌های پرستاران و کادر درمان به روی صحنه رفته است .
این هنرمند شیرازی بیان داشت: این نمایش، تئاتری در سبک رئالیسم جادویی که در راستای پاسداشت تلاش‌های پرستاران و کادر درمان است که به زندگی پرستاری که پرستاری از بیمار به کما رفته‌ای را بر دوش دارد می پردازد. کشمکش‌ها، پندارها و گمان‌های پرستار، داستان این نمایش است.


 نمایش « پرستار شب»  به نویسندگی و طراحی صحنه مسعود احمدی و کارگردانی سارا زارعی و به بازیگری  نگین صغیر  و سارا زارعی تا تاریخ 28 مهرماه 1400 در سالن استاد هودی واقع در بوستان آزادی شیراز برای علاقمندان به  روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ح

عکاس :
احمدرضا مداح
نظرات بینندگان
سپیده محسنی حیدری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰
0
نمایش جالبی بود، به همه عزیزان دیدنشو پیشنهاد میکنم
نظرات بینندگان