کد خبر: ۱۵۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث «شیرازه»:

از کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوه چنار تا کشف 12 دستگاه ماینر در لارستان

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید

به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید


از کشف  کالای قاچاق میلیاردی  در کوه چنار  تا کشف 12 دستگاه ماینر قاچاق در لارستان

هوشیاری پلیس مانع از فروش نهاده دامی یارانه ای در بازارآزاد شد

فرمانده انتظامی فسا از کشف 15 تن ذرت دام در آن شهرستان خبر داد که با هوشیاری ماموران، قبل از توزیع خارج از شبکه توقیف شد.

 محمدهاشم قسام ، در تشریح این خبر اظهار کرد: افسران پلیس آگاهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل ذرت دام که از استان خوزستان به مقصد شهرستان خفر بارگیری شده بود مشکوک و آن را براي بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با ترفندهای خاص پلیسی مطلع شدند صاحب بار نهاده دامی را با قیمت یارانه‌ای جهت استفاده براي واحد مرغداری در شهرستان خفر خریداری ولی به نرخ آزاد در شهرستان فسا پیش فروش کرده است.

فرمانده انتظامی فسا با بيان اينكه ارزش محموله مكشوفه بنا به نظر كارشناسان 900 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: کامیون روانه پارکینگ و راننده با پرونده متشکله تحويل مراجع قضائی شد.

 قسام خاطر نشان کرد: با دستور مرجع قضائی نهاده دامی مشکوفه جهت بازگشت به شبکه توزیع، تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شد.

کشف  کالای قاچاق میلیاردی  در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران اين فرماندهي انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

 لطف‌الله محمدی ، بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان  کوه‌چنار هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو 405 مظنون و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسی از این خودرو، 48 عدد کیبورد، 6 دستگاه کیس، 11 دستگاه مانیتور، 11 دستگاه پرینتر، 27 دستگاه لپ تاپ، 35 دستگاه موس، 25 دستگاه آداپتور و 278 عدد ادکلن خارجي قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بيان اينكه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحويل مراجع قضائي شد.

جاساز 19 کیلو تریاک در کف خودرو لو رفت

فرمانده انتظامي داراب از توقیف يك سواري پژو روا و کشف 19 كيلو ترياك در این شهرستان خبر داد.

 عليرضا نوشاد، بيان كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور‌هاي مواصلاتي، به يك سواري پژو روا مظنون و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران انتظامي موفق شدند در بازرسي از اين خودرو 19 كيلو ترياك که به صورت ماهرانه اي در کف خودرو و صندوق عقب جاسازي شده بود کشف کردند.

 نوشاد با بيان اينكه در اين خصوص یک نفر قاچاقچي دستگير و تحويل مقام قضائي شد، تأكيد كرد: پليس در راستاي برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و مبارزه بي امان با اين پديده شوم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

65 تن ذرت قاچاق در مرودشت کشف شد

فرمانده انتظامي مرودشت از توقيف 4 دستگاه کاميون کشنده حامل 65 تن ذرت خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

 فرشید زینلی ، بيان كرد: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامي مرودشت حين کنترل خودروهاي عبوري به 4 دستگاه کاميون کشنده حامل بار ذرت مشکوک و آنها را براي بررسي بيشتر توقيف كردند.

وي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از اين خودروها 65 تن ذرت خارجي قاچاق کشف کردند، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مکشوفه 4 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت بيان داشت: در اين خصوص 4 راننده دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

کشف 17 راس گاو  قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامي ممسنی از كشف 17 راس گاو قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 محمد نیکبخت، بيان كرد: ماموران انتظامی ممسنی حين گشت زني در يكي از محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل گاو مشكوك و آن را براي بررسي بيبشتر متوقف كردند.

وي بيان داشت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسي از آن كاميون 17 راس گاو قاچاق و فاقد هرگونه مدارك بهداشتی را كشف كنند.

فرمانده انتظامي ممسنی با بيان اينكه در اين رابطه یک نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 7 میلیارد ريال برآورد كرده‌اند.

کشف 18 تن چوب قاچاق درخرامه

فرمانده انتظامی خرامه از توقیف 2 دستگاه کامیون و کشف 18 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 زمان‌اله کریمی ، بيان كرد: مأموران انتظامی خرامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک و آنها را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اين کامیون‌ها 18تن چوب قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر نيز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 کریمی با بيان اينكه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان يك میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.

کشف 12 دستگاه ماینر قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي لارستان از کشف 12 دستگاه ماینر خارجي قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهي خبر داد.      
 
 داود امجدی، با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دهکویه لارستان با اقدامات فني مطلع شدند فردي در منزل خود اقدام به نگهداري دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال قاچاق مي‌كند كه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند 12 دستگاه ماینر خارجي قاچاق با متعلقات مربوطه را کشف كنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بيان اينكه کارشناسان ارزش ماینرهای قاچاق کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

 امجدی با بیان اینکه مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در اين خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرقت در شیراز و کشف در کازرون

فرمانده انتظامي کازرون از کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي و دستگیری سارق توسط ماموران پاسگاه دادین خبر داد.

 اسماعيل زراعتيان، اظهار داشت: ماموران  پاسگاه دادین كازرون حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه موتورسیکلت كه حركات مشكوكي داشت دستور ايست دادند.

وي عنوان كرد: ماموران پس از طي مسافتي تعقيب و گريز موفق شدند موتورسیکلت را توقيف  و راكب را نيز دستگير كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون با بيان اينكه در استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص شد موتورسيكلت سابقه سرقت از شيراز دارد، گفت: راكب براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان