کد خبر: ۱۵۰۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

شفافیت باید در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد

عزیزی گفت: شفافیت امر مقدسی است اما باید چارچوب ها آن مشخص باشد تا در مقام عمل مشکلاتی را ایجاد نکند و در موضوعات دیگر نیز شفافیت تسری پیدا کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: یکی از موضوعات ضروری و مهم در نظام سیاسی مبتنی بر دین و آموزه های دینی بحث صداقت، سلامت و از طرفی موضوع مهم شفافیت در دیدگاه و تصمیمات است. مجلس شورای اسلامی در موضوع شفافیت پیش قدم است و معتقد هستیم که باید ساز و کارهای این موضوع مهم را در قوانین ببینیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی شفافیت را از خود را شروع کرده است تا این امر مهم در کشور نهادینه شود امیدواریم نمایندگان با اعتقادی که به امر مهم شفافیت دارند با رای مثبت خود زمینه این مهم را فراهم کنند.

بنابه گفته عزیزی، موضوع شفافیت را نباید فقط در یک بخش و در حوزه تنقینی ببینیم باید در حوزه اجرایی شفافیت را واضح، برجسته و شفاف ببینیم. باید اتاق های پنهان و تاریک خانه ها به جز مسائل امنیتی، نظامی و طبقاتی در منظر مردم قرار بگیرد و آنها بر مسائلی که در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد تصمیم گیری قرار می گیرد اشراف داشته باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: باید بسیاری از امور را شفاف کنیم، حتی در قوه قضاییه راحت بتوانیم به امر شفاف سازی بپردازیم باید این مجال را در موضوعات مختلف فراهم شود تا مردم بدانند مسئولین با چه شکل و شیوه ای تصمیم می گیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شفافیت امر مقدسی دانست و گفت: اما باید چارچوب ها آن مشخص باشد تا در مقام عمل مشکلاتی ایجاد نکند و در موضوعات دیگر نیز تسری پیدا کند./ خانه ملت

انتهای پیام/ش
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰
0
جناب عزیزی
بی از دو سال از دوره نمایندگی شما می گذرد
بگویید برای کشور استان و شیراز چه کرده اید
این فرمایش شما دردی را دوا نمی کند
فردا مجلس اصول گرای اتقلابی باید گزارش عملکرد جهار ساله اش را بدهد