کد خبر: ۱۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

۴۶ برنامه طی هفته تربیت بدنی در لامرد اجرا می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد از اجرای ۴۶ برنامه طی هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، صادق فالی رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد گفت: با توجه به اینکه روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبانماه در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، با همکاری هیات‌های ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی ورزشی گسترده‌ای در سطح شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عابد نعیمی کارمند خوش برخورد این اداره که قریب به ۲۲ سال در اعتلای ورزش شهرستان تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی وقفه و خوبی را انجام دادند، اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی در شهرستان لامرد بیش از ۴۶ برنامه ورزشی خواهیم داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد افزود: مسابقات فوتبال، تنیس روی میز، آموزش جودو، والیبال بانوان و آقایان، طناب کشی، دوومیدانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی آقایان و مسابقات دارت، غباررویی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، همایش پیاده روی خانوادگی (عمومی)، کوهپیمایی به سمت قله پرچم، همایش موتورسواری، و پاراگلایدر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، و ده‌ها برنامه فرهنگی ورزشی دیگر از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان لامرد و بخش‌های تابعه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد، برگزاری المپیاد‌های ورزشی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته تربیت بدنی در لامرد نام برد و گفت: مرمت و بازسازی سایت دره نوردی پاتخته، و همچنین پیمایش و پاکسازی درزوی اخند نیز از دیگر برنامه‌های هیات کوهنوردی در هفته تربیت بدنی ست.

وی به پروژه در حال ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه انقلاب لامرد اشاره کرد و گفت: ساخت زمین چمن این ورزشگاه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در حال انجام است، که توسط بخش دولتی ساخته می‌شود.

فالی با اشاره به اینکه در ورزشگاه انقلاب علاوه بر ساخت زمین چمن مصنوعی، رختکن، جایگاه وی آی پی، هم دارد، افزود: خاکبردای و خاک ریزی انجام شده و که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول ورزشی شهرستان لامرد تصریح کرد: پروژه ساخت استخر ورزشگاه انقلاب که قریب به ۱۴ سال راکد مانده بود با تلاش‌های دکتر حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، با استناد به ماده ۲۷، به بخش خصوصی واگذار، و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد به ادامه ساخت سالن رمضان شهدای چاه حاج ابول نیز اشاره کرد و گفت: موزاییک کف سالن به اتمام رسیده، و پیمانکار در حال انجام کار بر روی سقف سرویس بهداشتی و رختکن است که هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی به ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در روستا‌های شهرستان که توسط دکتر موسوی نماینده مجلس کلنگ زنی شده است اشاره داشت و گفت: این پروژه‌ها در شرف انجام است، که زمین کدیون، و کندرکلاه بلند زیرسازی آن انجام شده است، زمین چمن روستای بریو در حال زیرسازی ست، و زمین چمن ترمان هم به زودی زیرسازی آن شروع خواهد شد.

این مقام مسئول به مجموعه ورزشی تابناک اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومانی که توسط موسوی نماینده مجلس پیگیری شده بود، قرار است بخشی از مطالبات و بدهی‌های پیمانکار قبل، هزینه‌های آب، و برق این مجموعه ورزشی پرداخت شود.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان