کد خبر: ۱۵۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بذرافشان خبر داد:

دریافت خدمات درمانی توسط ۱۰ هزار نفر از مددجویان فارس

مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در ۶ ماهه امسال ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس خدمات درمانی دریافت کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس از ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و گفت: میزان هزینه‌های درمانی این افراد در بازه زمانی مذکور حدود ۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۳۳ میلیارد ریال آن ثبت شده است.

وی تعداد افراد زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت را در استان فارس ۸۱۶۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تا پایان سال گذشته ۷۰۳ نفر بازنشسته و از چرخه حمایتی خارج شدند.

بذرافشان خاطر نشان کرد: برای ۷۸۴۸ نفر با اعتبار بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال حق بیمه تامین اجتماعی در ۶ ماهه امسال پرداخت شده است؛ و برای تعداد ۶۹۵۳ نفر از روستاییان و عشایر تحت حمایت که مشمول واریز حق بیمه روستایی و می‌شدند تا پایان امسال بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال بیمه آنان واریز و پرداخت شده است.

مدیر کل امداد فارس در پایان یادآور شد: در طرح تغذیه مادران شیرده در مدت مذکور برای ۳۷۱۹ نفر از مادران شیرده تحت حمایت میزان ۱۲ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال و در طرح سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال برای ۳۱۷۰ کودک میزان ۱۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان