کد خبر: ۱۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰
اختصاصی «شیرازه»:

۳ مجروح در سرقت مسلحانه طلا فروشی مرودشت

کاسبان شهر مرودشت در اطلاعی به خبرنگار شیرازه گفتند: امروز ۴ نفر سارق مسلح به یک طلافروشی در این شهر حمله کردند که موجب مجروحیت ۳ نفر از شهروندان شد همچنین دو تن از سارقین توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.
 به گزارش سرویس حوادث شیرازه،  شاهدان عینی ماجرا به خبرنگار ما گفتند: حوالی ساعت 10 صبح امروز 26 مهر ماه در یکی از طلا فروشی های شهر مرودشت صدای تیر اندازی به گوش رسید که 4 سارق مسلح به سمت شهروندان و کسبه تیر اندازی کردند و باعث مجروح شدن سه شهروند می شوند.

اهالی محل بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع توسط نیروی انتظامی شهرستان مرودشت پیگیری می شود همچنین در حین تعقیب و گریز دو تن از سارقین فرار کردند و دو نفر دستگیر شده اند.

یک نفر از افراد دستگیر شده نیز مجروح و توسط اورژانس شهرستان به بیمارستان منتقل می شود.

خبرنگار شیرازه به منظور تکمیل اطلاعات مربوط به این حادثه با روابط عمومی نیروی انتظامی استان فارس تماس گرفته است که بلافاصله پس ازدریافت اطلاعت موثق تر منتشر خواهد شد.

توضیحات تکمیلی این حادثه به نقل از فرماندهی انتظامی فارس:

فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: با سرعت عمل ماموران انتظامی سارقان دستگیر شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی در خصوص این سرقت نافرجام عنوان کرد: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند 2 سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجراي طرح مهار 2 همدست دیگر این سارقان نیز که با يك سواري پژو پارس متواری شده بودند در محور "شيراز-اصفهان" شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص 2 قبضه اسلحه شكاري و جنگي به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی 4  سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس می باشند.

اين مقام انتظامي هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آنها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

۳ مجروح در سرقت مسلحانه طلا فروشی مرودشت

گفتني است در اين خصوص 3 نفر از كسبه محل به دليل تيراندازي با اسلحه ساچمه‌زني از سوي سارقان مجروح و سريعا توسط عوامل امدادي به بيمارستان انتقال و سردار "حبيبي" به همراه جمعي از معاونان جهت عيادت و پيگيري مراحل درمان به بيمارستان مراجعه كردند كه خوشبختانه حال هر 3 نفر خوب است

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان