کد خبر: ۱۵۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

شیراز میزبان دومین دوره مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه کشور

مسابقات فوتبال مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور از فردا به میزبانی شیراز برگزار می شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه کشور از فردا پنج شنبه به میزبانی شیراز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان فوتبال فارس برای کمک به برگزاری مسابقات پای کار آمدند، افزود: جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم به ویژه  آقای علی اصغر کلانتری مشاور ورزشی مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس که شخصا سر صحنه حاضر شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسابقات در دو زمین دانشگاه و بعثت آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: افتخاری برای استان فارس است که این مسابقات در شیراز برگزار همچین شود.

عبدلیان پور همچنین به میهمانان مسابقات اشاره کرد و گفت: دکتر بهادری  جهرمی رییس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، حجت الاسلام موسوی  رییس کل دادگستری و جناب بحرینی دادستان شیراز در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

بنابه گفته مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس، تیم مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس نیز با آمادگی کامل در مسابقات حضور خواهد یافت.

در ادامه یونس آزرده مسوول کمیسیون ورزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز در این نشست گفت: ما تمایل داشتیم از ظرفیت های استان فارس در این راستا استفاده کنیم و به همین دلیل میزبانی این دوره به فارس سپرده شد.

آزرده با اشاره به پیشینه ورزش در مرکز وکلا افزود: در سال ۲۰۱۲ کرواسی،۲۰۱۴مجارستان، ۲۰۱۶ اسپانیا،۲۰۱۸ اسپانیا و ویتنام، تیم مرکز وکلای کشور شرکت کردند که بهترین دروازه بان وکلای جهان و مقام پنجمی جهان، از افتخارات مرکز در این رقابت ها است.

مسوول کمیسیون ورزش مرکز وکلا تاکید کرد: از سال ۹۸ کمیسیون ورزش در مرکز وکلای قوه قضاییه تشکیل شد که  اولین دوره فوتسال با شرکت ۱۰ استان در ساری برگزار و در سال ۹۹ نیز مسابقات چمنی را برگزار کردیم.امسال نیز مسابقات با شرکت ۱۴تیم از ۱۳استان در شیراز  برگزار می شود.

آزرده تصریح کرد: بازی افتتاحیه پنج شنبه انجام و پیش بینی می شود مسابقات تا ۷ابان طول خواهد کشید؛ در این مسابقات از داوران ملی و بین المللی استفاده می شود ضمن اینکه مربیان مطرحی نیز در تیم های مختلف حضور دارند

آزرده در عین حال با اشاره به اهداف مرکز نیز گفت: هدف ما این است که در سه رده سنی  تیم ملی وکلای کشور را تشکیل دهیم که استارت این کار زده شده است.

گفتنی است در این سری مسابقات،  نفرات تیم ملی مرکز وکلا از بین این ۱۴تیم انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان