کد خبر: ۱۵۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰
بسته حوادث شیرازه:

از توقیف 238 کیلو تریاک درعملیات تعقیب و گریز تا كشف اموال مسروقه در آباده

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید


توقیف 238 کیلو تریاک درعملیات تعقیب و گریز



فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو پژو پارس و کشف 238 کیلوگرم تریاک در ورودی شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی، اظهار داشت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان به سمت شهر شیراز مطلع شدند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و پس از اعزام به یکی از ورودی های شهر شیراز، در نهایت یک دستگاه خودرو پژو پارس شناسایی و دستور ایست داده شد که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های این خودرو را مورد هدف گلوله قرار داده و آن را متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، 238 کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

کشف 150 کیلو تریاک درلارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف 150 کیلوگرم تریاک در بازرسي از یک دستگاه سانتافه خبر داد.


 داود امجدي، افزود: ماموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس-لارستان به یک خودرو سانتافه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.

وی افزود: ماموران انتظامي در بازرسی از این خودرو، 150 کیلوگرم تریاک کشف و دراین خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: پلیس اين شهرستان با تمام توان در حفظ امنیت مردم تلاش می‌کند و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت برخورد با افراد مشکوک مراتب را به سامانه 110 اعلام كنند.


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ممسنی


فرمانده انتظامي ممسنی از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازی مناطق جرم خیز خبر داد.


 محمد نیکبخت، بيان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستاي مطالبه مردم از پلیس در ایجاد امنیت و سالم سازی محیط اجرا شد


وی افزود: در این طرح 5 سارق حرفه ای دستگیر که پس از انجام تحقیقات تکمیلی و فنی پلیس به 19فقره انواع سرقت اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی ممسنی خاطرنشان کرد: در راستاي اجرای این طرح 14معتاد متجاهر نیز از معابر و اماكن عمومي جمع آوري و تحويل كمپ ترك اعتياد شدند..


كشف اموال مسروقه در آباده


فرمانده انتظامي آباده از کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد

 
 سيد ابوالفضل مسعودي، بيان كرد: به منظور برقراري نظم و امنيت، طرح كنترل مالخران و سركشي از کارگاه هاي ضايعاتي به صورت ويژه در اين شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامی با انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي و پلیسی متوجه شدند فردي به هويت معلوم به طور مخفيانه انباري را در يكي از روستاها كرايه و اقدام به خريد و فروش اموال مسروقه می کند.


فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در بازرسی از آن محل تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و در این خصوص 2 متهم دستگیر شدند


 مسعودی افزود: در این رابطه تعدادی از شاکیان و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آن ها تحویل داده شده است

كشف 800 ميليون انواع كالاي قاچاق در جهرم



فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش 800 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد


 خسرو رزمجويي، بيان كرد: در راستاي مبارزه با انواع قاچاق كالا، ماموران پاسگاه چاتيز هنگام كنترل خودرو هاي عبوري در محور اصلي لار-جهرم به يك دستگاه اتوبوس  مشكوك و دستور ايست صادر كردند .

وي خاطر نشان كرد: در بازرسی از اتوبوس تعداد 6 اتوبخار ، 4 آسیاب برقی ، یک عدد آبمیوه گیری ، یک عدد اسنک ساز ، 2 دستگاه کارواش و 20 ثوب انواع پوشاک به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف و در این خصوص يك متهم دستگير شد


فرمانده انتظامي شهرستان جهرم در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضايي از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا را از طريق تماس تلفني به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند

دستگیری سارقان خودرو در داراب


فرمانده انتظامی داراب از دستگیری سارقان و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد


 علیرضا نوشاد افزود: با اعلام خبري مبني بر سرقت يك دستگاه خودرو سواري پراید در مرکز شهرستان  داراب،بلافاصله بررسی موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت


وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد سارقان یک دستگاه پراید که در حاشیه خیابان یکی از شهرکهای مرکز شهرستان در حالی که سوئیچ خودرو داخل آن قرار داشته است، را به سرقت برده اند.

 نوشاد ادامه داد: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و با تلاش مأموران انتظامی خودرو سرقتی در محور داراب-بندرعباس مشاهده و توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در این راستا دو سارق که قصد متواری شدن داشتند، با اقدام فوری پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/س    
    


نظرات بینندگان