کد خبر: ۱۵۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز:

بیش از هزار دستگاه تراکتور در شیراز پلاک دار شدند

سیروسی گفت: الزام تراکتورداران شیرازی به پلاکدار کردن دستگاه‌های تراکتور در دستور کار اداره مکانیزاسیون این مدیریت قرار گرفت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ذبیح الله سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز تصریح کرد: از مجموع دو هزار و ۴۰۰‪ دستگاه تراکتور در شهرستان هزار و ۲۰۰‪ دستگاه پلاکدار و ۶۰۰‪ دستگاه در مرحله تشکیل پرونده و گذراندن مراحل اداری هستند

وی همچنین با بیان اینکه ۶۰۰ دستگاه از تراکتورهای ناوگان مکانیزاسیون شهرستان تا کنون برای شماره گذاری اقدامی انجام نداده‌اند، اظهار کرد: در صورت عدم مراجعه تا پایان آذرماه سهمیه سوخت این دستگاه‌ها قطع خواهد شد.

سیروسی با اشاره به اینکه عملیات پلاک گذاری با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان فارس در شهرستان شیراز و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در حال اجرا است، افزود: پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی علاوه بر هویت بخشی و شناسنامه دار کردن این ماشین‌ها و همچنین ملزم کردن رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از قاچاق سوخت نیز جلوگیری می‌کند.

غیور مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز نیز در این باره گفت: با انجام هماهنگی‌های لازم تراکتور‌هایی که تشکیل پرونده داده اند به طور موقت در این فصل سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

غیور افزود: لازم است که مالکین تراکتور‌های فاقد پلاک به نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان فارس در شهرستان مراجعه و مراحل انجام امور مربوطه را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان