کد خبر: ۱۵۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خبرداد:

مرگ سرنشینان خودرو سواری در تصادف با کامیون

قانع گفت: برخورد شدید خودرو سواری با کامیون در کمربندی سلطان آباد باعث مرگ آنی راننده و سرنشین جوان خودرو شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با تشریح این حادثه گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع حادثه رانندگی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه امداد و نجات تصادفات این سازمان را به کمربندی سلطان آباد، رهسپار کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش این حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر بزرگراه درحال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

قانع با بیان اینکه شدت تصادف به قدری بود که قسمت جلوی خودرو پراید تا وسط اتاقک آن کاملا متلاشی شد، اظهار کرد: راننده و سرنشین آن که خانم و آقایی حدودا ۲۵ ساله بودند در میان آهن پاره های خودرو گرفتار شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: باتوجه به وخیم بودن حال سرنشینان خودرو سواری، آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله همزمان با ایمن کردن محل حادثه، به یاری این افراد شتافتند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را از میان اتاقک متلاشی شده، بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه فوت هر دو نفر در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه رانندگی، مورد تائید قرار گرفت.

گفتنی است، علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان