کد خبر: ۱۵۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰
در گفتگو با شیرازه مطرح شد:

بیش از ۱۱۰ جایگاه سوخت مجدد در استان فارس فعال شد/ تغییری در سهمیه کارت سوخت اعمال نمی شود

مدیرعامل پخش فراورده های نفتی استان فارس گفت: بیش ۱۱۰ جایگاه سوخت مجدد در استان فارس فعال شد است که این روند با شتاب بیشتری در حال انجام شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسدالله طاهری مدیرعامل پخش فراورده های نفتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تسریع روند فعال شدن جایگاه های سوخت در استان، گفت: بیش از ۱۱۰ جایگاه سوخت مجدد در استان فارس فعال شد است که این روند با شتاب بیشتری در حال انجام شد.

وی ادامه داد: فعال سازی جایگاه های سوخت برخی از شهرستان ها به بیش از ۷۰ درصد رسیده و به دلیل اینکه نوع تلمبه های سوخت جایگاه ها متفاوت بوده، راه اندازی کمی زمان بر است.

بیشتر بخوانید:

طاهری در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه مبنی بر وجود ابهام هایی در خصوص گرانی بنزین پس از رفع مشکل نرم افزاری و سهمیه های کارت سوخت گفت: تحت هیچ شرایطی تغییر قیمتی در فرآورده های نفتی نخواهیم داشت و تغییری در سهمیه کارت سوخت اعمال نمی شود بنابراین پس از راه اندازی دوباره سامانه، کلیه سهمیه های هم استانی های عزیز قابل استفاده است.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز چهارم آبان ماه، سیستم توزیع سوخت در جایگاه های پمپ بنزین سطح شهرهای استان فارس با مشکل روبرو شد و این جایگاه های سوخت با بستن گیت های ورودی، فعالیت خودشان را تعطیل کردند که باعث اختلال در فعالیت روزانه مردم شد.

پس از ساعتی فعالیت دوباره آن ها با ارائه بنزین با نرخ دوم (آزاد) تا رفع کامل مشکل سامانه، آغاز شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان