کد خبر: ۱۵۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰
ماراتن سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال فارس به پایان رسید؛

آیت الله دژکام: رقابت ما بین تمدنی است و باید برند شیراز را دارا باشد

مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز در حالی به کار خود پایان داد که پس از دو روز رقابت بی وقفه بین 51تیم شرکت کننده نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.
آیت الله دژکام؛ رقابت ما بین تمدنی است و باید چیزی که ارائه میشود برند شیراز را دارا باشدبه گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیش از ظهر امروز جمعه 14آبان ماه مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز در حالی به کار خود پایان داد که پس از دو روز رقابت بی وقفه بین 51تیم شرکت کننده نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، ایمانیه استاندار فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، از تعدادی از مدیران و مسئولان استانی که در برگزاری این رویداد سازمان فضای مجازی بسیج را همراهی و حمایت کردند نیز قدردانی شد.


در این آئین آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به شرکت کنندگان در این رقابت، گفت: کاری که شما میکنید برای فرماندهان هشت سال دفاع مقدس مثل این است که نوجوانان و جوانان در میدانی دیگر مشغول به دفاع و نبرد هستند.


وی در ادامه خطاب به مدیر کارخانه نوآوری شیراز،(محل برگزاری این رویداد) اظهار کرد: فضای کارخانه نوآوری و تولیدات آن باید به گونه ای باشد که حال و هوای شیرازی بودن را در این کارخانه حس کرد.

امام جمعه شهرستان شیراز، همچنین تصریح کرد: فیض روح قدسی را باید در کارخانه نوآوری و در کارهایی که از این کارخانه بیرون میاد ببینیم باید جنس و سنخ تولیدات این کارخانه با دیگر اماکن متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه رقابت ما اکنون درون فرهنگی نیست، اظهار کرد: رقابت ما بین تمدنی است و باید چیزی که ارائه میشود مشخص باشد که برند شیراز را دارا است و این امر در دنیا نمود داشته باشد.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه ما داریم لمس میکنیم که دنیا سر ما فشار می‌آورد، گفت: وضع ما اینگونه است و اگر کسی می‌گوید چنین چیزی نیست حتما مشاعرش عیب دارد و هنوز به درستی شرایط را درک نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما نیز این موضوع را درک می‌کنیم  و مشکل را همه فهمیدیم، اظهار کرد: حال پرسش این است مشکل را چگونه باید حل کنیم و قطعا این شما جوانها هستید که باید این مشکل را حل کنید.

دژکام تاکید کرد: در این خصوص دو راه حل جلو پای ما گذاشتند یکی اینکه عده ای می گویند باید تسلیم شویم، که اگر تسلیم شویم باز هم مسئله حل نمی‌شود

وی مجدد خطاب به جوانان شرکت کننده گفت: شماها چه می‌خواهید آیا دوست دارید از گردونه حل مشکلات حذف شوید؟ یا راه حل دوم را انتخاب کرده و همین راهی که در پیش گرفته اید را ادامه دهید و بگوبید ما می توانیم ادامه دهیم .

وی تصریح کرد: قطعا در این مسیر و حل مشکلات توسط شماها وظیفه بنده و استاندار و مسئولین هم این است که از شما حمایت کنیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه راه سومی نیز وجود دارد، اظهار کرد: اگر چه عده ای گفتند راه میان بر دیگری نیز وجود دارد و آن مذاکره است اما دشمن ثابت کرد روی حرف خود نمی ماند.

دژکام با تأکید بر اینکه مسیر ما از ابتدا که شروع کردیم راه حسینی بود و مشکلات و سختی بسیار دارد، عنوان کرد: افرادی که برای پیشبرد اهداف اسلام و عزتمندی ایران کار می‌کنند ستودنی هستند و امیدواریم آینده از آن شما باشد.


آیت الله دژکام؛ رقابت ما بین تمدنی است و باید چیزی که ارائه میشود برند شیراز را دارا باشد

همه گروه ها احتیاج به تخصص درحوزه تولید محتوا دارند

ایمانیه استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم ضمن خدا قوت به همه شرکت کنندگان و دست اندرکاران این رویداد، گفت: در مدت کوتاهی که استاندار فارس هستم، متوجه شدم که همه گروه های سنی و تخصصی به حضور شما در کنارشان احتیاج دارند.

وی با بیان اینکه با هر گروه و سازمانی جلسه می‌گیریم متوجه می‌شویم که همه گروه ها احتیاج به تخصص شما درحوزه تولید محتوا دارند، اظهار کرد: پس کارشناسانه به مباحث مختلف ورود کنید ببینید چه مشکلاتی وجود دارد چون در همه جوانب می‌توانید ورود کنید و با تولید محتوا به حل مشکلات بپردازید.

استاندار فارس در پایان تصریح کرد: ما متوجه شدیم همه سازمانها به حالت خشکی رسیده اند که راه را برای حضور شما باز نمی‌کنند، پس و وظیفه شکستن این گره ها کار بنده و همکارانم و وظیفه کار جهادی و شبانه روز ی نیز با شماست.
آیت الله دژکام؛ رقابت ما بین تمدنی است و باید چیزی که ارائه میشود برند شیراز را دارا باشد

بسیجیان تولید کننده محتوای دیجیتال،  سربازان لبه جلویی منطقه نبرد فضای مجازی

در ادامه این مراسم محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گزارش کوتاهی از عملکرد دو روزه این رقابتها ارائه کرد و بسیجیان تولید کننده محتوا در فضای مجازی را سربازان لبه جلویی منطقه نبرد فضای مجازی دانست و گفت: در این رویداد 43 تیم از سراسر استان در قالب 200نفر به مدت 48ساعت در سه رشته پویانمایی، نرم افزار های تلفن همراه و بازی های تلفن همراه به صورت مانیتور محور به رقابت پرداختند.

در انتهای این مراسم اسامی نفرات و گروه های برتر به شرح زیر اعلام شد.

در رشته نرم افزار، گروه چکاد با سرگروهی میلاد کریمی، مدرن فا با سرگروهی شایان سلیمانی و شهرآنلاین با سرگروهی امیر فرهادی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، همچنین در رشته بازی های موبایلی ، رتبه اول، به گروه کمپ بازی با سرگروهی احمد رضا قربان، رتبه دوم به گروه امیر هادی به سرگروهی سید هادی مرتضوی تعلق گرفت و پژوهشگران خلاق به سرگروهی مریم قوهستانی قابل تقدیر شد.

ودر نهایت در رشته پویانمایی، گروه رضوان به سرگروهی خوشه چین، گروه یزدان به سرگروهی هدیه یزدان و گروه شهید فخری زاده به سرگروهی محمد فخری حائز رتبه اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/س
























نظرات بینندگان