کد خبر: ۱۵۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰
معاون اجرایی سازمان فضای مجازی بسیج در گفتگو با شیرازه:

حضور ۳ هزار نفر در مرحله مقدماتی سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج/ فارس ظرفیت افزایش سهمیه حضور در رویداد کشوری را دارد

باجلان گفت: قریب به ۳ هزار نفر در قالب ۷۰۰ تیم از طریق سامانه در رویداد های مقدماتی شرکت کرده اند که برای اولین بار این اتفاق در کشور رقم خورده است. با توجه به وجود ظرفیت فوق العاده در شیراز و استان فارس، جا دارد هم سهمیه بیشتری برای شرکت در رویداد کشوری به این استان اختصاص یابد و هم تیم‌ها با موضوعات بیشتری شرکت کنند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد باجلان معاون اجرایی سازمان فضای مجازی بسیج در حاشیه مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز، در گفتگو با خبرنگار شیرازه، گفت: با ورود به محل برگزاری رویداد با حضور پرنشاط نوجوانان و جوانان مواجه شدم که با پشتکار به دنبال خلق محتوا فاخر دیجیتال بودند.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به شیراز و بازدید از رویداد گفت، افزود: هدف از سفر به شیراز و بازدید از این رویداد، شناخت تیم‌های مختلف و حمایت از آنها است.

باجلان در خصوص سطح توانمندی گروه ها و موضوعات، گفت: موضوعات انتخاب شده به خصوص "استکبار ستیزی" مناسب و جالب بود، همچنین در حوزه اپلیکیشن و پویا نمایی تیم های قوی شرکت کرده بودند و این امر قابل تحسین است.

با توجه به ظرفیتهای فارس باید سهمیه بیشتری برای شرکت در رویداد به این استان داده شود

معاون اجرایی سازمان فضای مجازی بسیج در پاسخ به این سوال که با توجه به مشاهداتی که داشتید به نظر شما فارس جایگاهی در رویداد کشوری خواهد داشت؟، گفت: هر چند اطلاع کافی از تیم های دیگر استان‌ها ندارم اما با توجه به مشاهداتی که از تیم های شرکت کننده استان فارس داشتم پیش بینی می‌شود در عرصه اپلیکیشن حائز رتبه برگزیده شوند.

باجلان حضور افراد متخصص در مرحله مقدماتی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: قریب به ۳ هزار نفر در قالب ۷۰۰ تیم از طریق سامانه در رویداد های مقدماتی شرکت کرده اند که برای اولین بار این اتفاق در کشور رقم خورده چراکه قبل از این رویدادها چنین رقابتی در کشور وجود نداشته است بنابراین بسیج  توانسته همه طیف ها را به خود جذب کند.

وی در خصوص دستاوردهای این رویداد، اظهار کرد: شناسایی تیم های متخصص و با انگیزه، استعدادیابی و حمایت از تیم های منتخب در راستای اجرایی کردن ایده ها و محصولات جزو دست آورد های رویداد تولید محتوای بسیج است.

معاون اجرایی سازمان فضای مجازی بسیج در پایان تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت فوق العاده در شیراز و استان فارس، جا دارد هم سهمیه بیشتری برای شرکت در رویداد کشوری به این استان اختصاص یابد و هم تیم‌ها با موضوعات بیشتری شرکت کنند.

گفتنی است، تیم های منتخب مرحله مقدماتی هر استان، در رویداد کشور که در هفته اول آذر ماه و هفته بسیج برگزار می شود حضور خواهند یافت و با یکدیگر در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان